عصر بازار

تقدیر از مقام معلم با اهدای «بیمه مسئولیت شهروندی» سامان

عصر اعتبار- شرکت بیمه سامان به مناسبت فرارسیدن هفته معلم، «بیمه مسئولیت شهروندی» را به جمعی از فرهنگیان اهدا کرد.

تقدیر از مقام معلم با اهدای «بیمه مسئولیت شهروندی» سامان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، معلمان به عنوان یکی از پرتلاش ترین و کم توقع ترین اقشار جامعه، همواره مورد احترام عموم مردم بوده و هستند. با این حال تلاش های جهادی آنها در دوره شیوع بیماری کرونا نیز متوقف نشد و از این رو اهمیت تکریم معلمان در این دوره زمانی پیش از پیش است.
    در این رویداد رئیس شعبه کرج، رئیس شعبه تهران و تعدادی از دست اندرکاران شرکت ضمن دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و جمعی از مدیران منتخب، پس از معرفی خدمات شرکت بیمه سامان، بیمه نامه مسئولیت شهروندی را به آنها اهدا کردند.
    سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز در این دیدار با بیان اهمیت صنعت بیمه در ایجاد آرامش برای عموم مردم، گفت: بیمه مسئولیت شهروندی پوشش های بسیار مطلوبی دارد و امیدواریم بتوانیم همکاری مجموعه آموزش و پرورش با شرکت بیمه سامان در این حوزه را توسعه دهیم.
    بیمه مسئولیت شهروندی که برای نخستین بار در کشور توسط بیمه سامان عرضه شده است، بیمه مسئولیت مدنی بیمه گذار در قبال اشخاص ثالث است. منظور از شخص ثالث در این بیمه نامه، هر شخصی است که هیچ یک از روابط کارفرمایی- کارگری - استفاده کننده از خدمات حرفه ای - استفاده کننده از محصولات تولیدی را با بیمه گذار نداشته و در جریان کار و زندگی روزمره خود در اثر فعل یا ترک فعل غیر عمدی بیمه گذار دچار آسیب بدنی یا زیان مالی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی