عصر بازار

ثبت الکترونیکی درخواست تسهیلات مسکن

عصر اعتبار- مدیر امور اعتباری بانک مسکن گفت: امکان ثبت الکترونیکی درخواست تسهیلات مسکن، درج اطلاعات هویتی و بارگذاری اسناد مدارک بدون نیاز به حضور در شعب بانک مسکن فراهم شده است.

ثبت الکترونیکی درخواست تسهیلات مسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمد حسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد گفت: امکان ثبت الکترونیکی درخواست تسهیلات مسکن، درج اطلاعات هویتی و بارگذاری اسناد مدارک بدون نیاز به حضور در شعب بانک مسکن فراهم شده است.

    علمداری افزود: بر اساس سامانه ای که طراحی شده مشتری فقط یکبار آنهم زمانی که بخواهد برای ثبت قرارداد خود در دفتر خانه نامه ای از بانک دریافت کند یا اگر قرارداد داخلی باشد برای امضای قرارداد و واریز وجه به بانک مراجعه می کند. تمامی مراحل اعطای تسهیلات قبل از یکبار مراجعه حضوری بصورت غیر حضوری انجام خواهد می شود.

    مدیر امور اعتباری بانک مسکن گفت: این امکان در بانک مسکن فراهم شده که افراد بتوانند به صورت غیرحضوری تقاضای دریافت تسهیلات مسکن را داشته باشند. توضیح اینکه به محض تکمیل شدن مراحل ثبت درخواست به افراد کد پیگیری داده می شود که با آن کد می‌توانند مراحل پرونده خود را رصد کنند. قسمتی در سامانه بانک مسکن تعبیه شده که با ثبت کد پیگیری در آن امکان رصد آخرین وضعیت پرونده فراهم می شود.

    وی ادامه داد: سالانه افراد زیادی برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن مراجعه می‌کنند که با این اقدام صرفه جویی قابل توجهی در وقت مردم خواهد شد و مهمتر از آن به مهار شیوع کرونا هم بسیار کمک خواهد کرد.

    مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اشاره به اینکه بانک مسکن بیشترین «تسهیلات خرد» را در کشور پرداخت می کند، یادآورشد: سالانه 600 تا 700 هزار مشتری برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن مراجعه می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی