عصر بازار

فرمانده نیروی انتظامی:

تلاش برای رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان ناجا

عصر اعتبار- فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ناجا در استان مازندران گفت: در دو سال گذشته با انجام اقداماتی تلاش کردیم تا مشکلات بازنشستگان ناجا را حل کنیم.

تلاش برای رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان ناجا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در دیدار با جمعی از پیشکسوتان ناجا در ساری گفت: امروز نیروی انتظامی با لطف الهی و زحمات شما عزیزان و کارکنان در جایگاه خوبی قرار دارد.

    فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز شاهد اعتماد روز افزون مردم به نیروی انتظامی هستیم، اظهار کرد: اعتماد مردم به ناجا هر ساله با شتاب بسیار خوبی در حال افزایش است.

    وی اضافه کرد: نیروی انتظامی در حوزه اعتماد مردمی که طی سال‌های گذشته در بین 32 دستگاه در رتبه هشتم قرار داشت در چند سال اخیر با تلاش شما عزیزان در رتبه دوم قرار دارد.

    اشتری افزود: هر چند ماموریت و کار نیروی انتظامی برخلاف دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌ها سلبی و ایجابی است اما اقدامات و فعالیت‌های پلیس در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی به مردم، موجب شده تا اعتماد مردم به پلیس بیشتر شود.

    وی با بیان اینکه این اعتماد یک سرمایه بزرگ است،گفت: نیروی انتظامی همواره در صحنه است و دلیل آن هم زحمات شما پیشکسوتان و کارکنان است که با این کار رضایت مقام معظم رهبری را طی چند سال اخیر اخذ کردیم و این یک مدال افتخار است. 

    فرمانده ناجا در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حوزه حرفه‌ای گرایی رو به رشد است، گفت: زمانی نیروی انتظامی از تجهیزات و امکانات کمتری برخوردار بود و امروز این نیرو با تجهیزات و امکانات پیشرفته و کارکنان حرفه‌ای در حال خدمات‌رسانی به مردم در حوزه نظم وامنیت است.

    وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در حوزه هوشمند سازی و پلیس هوشمند طی چند سال گذشته، گفت: بنا داریم همانطوری که به مقام معظم رهبری اعلام کردیم این کار را طی سه سال به سرانجام برسانیم.

    اشتری به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه هوشمندسازی پلیس در استان مازندران اشاره و اظهارکرد: مازندران یکی از استان‌های پایلوت در طرح هوشمندسازی پلیس است که اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته است.

    وی مزایای طرح هوشمند سازی پلیس را خدمات‌رسانی مطلوب، دقت بالا و صرفه جویی در منابع برشمرد و اظهارکرد: این اقدامات موجب ایجاد یک انقلاب در سطح ناجا شده است.

    فرمانده ناجا با اشاره به موضوع معیشت کارکنان گفت: طی سه سال گذشته در پنج مرحله افزایش حقوق کارکنان را داشته‌ایم و موضوع بازنشستگان در دستور کار قرار دارد البته به ستاد کل و دولت اعلام کردیم ما چیزی بیشتر از قانون نمی‌خواهیم و با توجه به کسری در حوزه معیشتی کارکنان باید این موضوع جبران شود.

    اشتری با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی برای بازنشستگان گفت: اقداماتی در این حوزه طی دو سال گذشته انجام شده تا مشکلات این افراد حل شود.

    بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس فرمانده ناجا به راه اندازی معاونت امور بازنشستگان در ناجا اشاره و اظهارکرد: باید از تجربیات 30 سال خدمت بازنشستگان در ناجا استفاده شود چرا که معتقدیم نیروی انتظامی متعلق به این افراد است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی