عصر بازار

جاماندگان وام دومیلیونی کرونا چگونه اعتراض کنند؟

عصر اعتبار- سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا درباره نحوه اعتراض آنهایی که مشمول دریافت وام حمایتی از مشاغل بی ثبات نشدند، توضیحاتی داد.

جاماندگان وام دومیلیونی کرونا چگونه اعتراض کنند؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که به مشاغل بی ثبات وام حمایتی  1.5 تا 2 میلیونی واریز می‌شود.

    به گفته حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، به سه گروه کارگران ساختمانی، رانندگان و دستفروشان و کارگرانی که اصناف آن‌ها به خاطر کرونا تعطیل شده یا آسیب دیده اند وام حمایتی داده می‌شود.

    اما لیست این سه گروه باید از سوی سازمان تأمین اجتماعی(کارگران ساختمانی)، وزارت کشور (رانندگان و دستفروشان)، اتاق اصناف (کارگران اصناف) دریافت شود.

    ممکن است برخی از افراد به دلیل آن که در لیست مشمولان قرار نگرفتند بخواهند اعتراض کنند به همین دلیل راه اعتراض را از میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا جویا شدیم.

    میرزایی در این باره اظهار کرد: اگر فردی اعتراض دارد که چرا در لیست قرار نگرفته است باید بگویم دست ما نبوده به همین دلیل هیچ اعتراضی قابل قبول نیست؛ به همین دلیل هیچ راهی برای اعتراض این افراد وجود ندارد.

    وی افزود: همچنین تاکید می‌کنم که هیچ یک از افراد به صورت حضوری مراجعه نکنند چراکه تمام فرآیند دریافت وام غیر حضوری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی