عصر بازار

ارائه‌ خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏ سرویس‌ در بانک‌پاسارگاد

عصر اعتبار- بانک‌پاسارگاد در راستای ایجاد امکانات نوین بانکداری و با توجه به نیازهای ویژه‌ی گروهی از مشتریان حقوقی و حقیقی، اقدام به ارائه‌ی بخشی از خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏ سرویس، بر بستر اینترنت کرد.

ارائه‌ خدمات مالی و بانکی در قالب وب‏ سرویس‌ در بانک‌پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، با این خدمات، گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاری ‏ها، شرکت‏های بیمه، فین‌تک‏ها و سایر شرکت‌های دارای تراکنش بالا که از چارچوب‌های خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبه‏ های بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت ‏بانک دریافت کنند.

    بر این اساس ادغام و یکپارچه‌سازی سیستم‏های مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان بتوانند در کلیه‌ی ساعات شبانه ‏روز از طریق ارسال دستور بر بستر وب‏ سرویس به‌صورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.

    شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وب ‏سرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بن‏ کارت ارائه می‌شود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.

    گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و سامانه‌ی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crmبه صورت شبانه‌روزی آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتربه هم‌میهنان هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی