عصر بازار

مدیر امور اعتباری بانک مسکن خبر داد:

افزایش سقف تسهیلات برای مشتریان بانکداری شرکتی

عصر اعتبار- مدیر امور اعتباری بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات قابل پرداخت به مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن در مقایسه با دیگر مشتریان خبر داد.

افزایش سقف تسهیلات برای مشتریان بانکداری شرکتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمدحسن علمداری در گفت و گو با با اشاره به برخی از امتیازهای ویژه که برای مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن پیش بینی شده است، گفت: به عنوان مثال پرداخت تسهیلات ساخت و تجهیز دفتر کار برای فعالان ساختمانی که مشتری بانکداری شرکتی نیستند تا سقف 150 میلیون تومان میسر است اما این سقف برای مشتریان بانکداری شرکتی 20 درصد بالاتر بوده و با سقف 200 میلیون تومانی قابل پرداخت است.

    وی با بیان اینکه فرآیند پرداخت انواع تسهیلات به مشتریان بانکداری شرکتی بسیار کوتاه تر از سایر مشتریان است، گفت: علت این است که شعب به طور مستقل در این رابطه تصمیم گیری می کنند و نیازی به ارجاع تقاضا به کمیته اعتباری بانک نیست.

    به گفته علمداری، از سال گذشته سقف تسهیلات ساخت مسکن برای عموم مشتریان بانک افزایش یافت و در این رابطه اطلاع رسانی شد؛ اما سقف این تسهیلات برای مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن حتی از سقف‌های افزایش یافته مذکور نیز بالاتر است.

    وی اظهار کرد: به عنوان مثال در حالی که سقف تسهیلات ساخت مسکن که در تهران به حرفه ای سازهایی که از فناوری های نوین استفاده می کنند 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده، این سقف برای مشتریان بانکداری شرکتی که حرفه ای ساز محسوب شده و از فناوری های نوین ساخت نیز در پروژه استفاده کنند، 300 میلیون تومان است.

    مدیر امور اعتباری بانک مسکن با بیان اینکه سایر حرفه ای سازهای مسکن در پایتخت نیز به ازای هر واحد می توانند از تسهیلات ساخت تا سقف 200 میلیون تومان بهره مند شوند، افزود: این سقف برای حرفه ای سازهایی که مشتری بانکداری شرکتی بانک مسکن نیز باشند، 250 میلیون تومان خواهد بود.

    علمداری با اعلام افزوده شدن دو شرکت به جمع شرکت هایی که مشتری بانکداری شرکتی بانک مسکن هستند، اظهار کرد: شرکت های بوتان، صبانفت و کاشی تبریز که در سال های گذشته از خدمات بانکداری شرکتی برخوردار شده بودند و همچنان در جمع مشتریان بانکداری شرکتی حضور دارند. اما علاوه بر این ها در سال گذشته دو شرکت فعال در حوزه بتن و فولاد نیز به جمع مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن افزوده شدند.

    وی افزود: اعتبار پیش بینی شده برای ارائه خدمات به مشتریان بانکداری شرکتی در سال 98 بالغ بر 5 هزار و 500 میلیارد ریال بوده و این در حالی است که نه تنها این سقف پر شد، بلکه در سال گذشته بیش از این رقم و در مجموع 6000 میلیارد ریال به ارائه خدمات به مشتریان بانکداری شرکتی اختصاص پیدا کرد.

    مدیر امور اعتباری بانک مسکن خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز اعتباری حدود 4000 میلیارد ریال برای بانکداری شرکتی پیش بینی شده که در عین حال در صورت جذب مشتریان بیشتر، مشکلی بابت افزایش این اعتبار نیز وجود ندارد.

    وی با یادآوری اینکه شرکت هایی می توانند از خدمات بانکداری شرکتی بانک مسکن برخوردار شوند که حتما در حوزه مسکن و ساختمان فعالیت کنند، در عین حال توضیح داد: در این بین طبعا شرکت هایی که به نحوی در حوزه مصالح ساختمانی فعالیت می کنند نیز در زمره فعالان حوزه مسکن و ساختمان به شمار می آیند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو