عصر بازار

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

فرصت امهال حق بیمه سهم کارفرمایی به رسانه‌ها در دوران شیوع کرونا

عصر اعتبار- معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: مراکز و مجتمع‌های هنری و رسانه‌ای نیز جزو مشاغل و فعالیتهایی هستند که می توانند از امهال حق بیمه سهم کارفرمایی در دوران شیوع کرونا در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ استفاده کنند.

فرصت امهال حق بیمه سهم کارفرمایی به رسانه‌ها در دوران شیوع کرونا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مهرداد قریب افزود: بر اساس مصوبه هیات وزیران در اسفندماه سال گذشته و به منظور حمایت از کسب و کارهایی که در اثر شیوع کرونا بیشترین آسیب را دیدند، 10 عنوان شغلی از فرصت امهال حق بیمه سهم کارفرمایی در ماههای اسفند و فروردین و اردیبهشت بهره مند شدند که این موضوع به اطلاع کارفرمایان و صاحبان کارگاه‌ها رسید.

    وی گفت: در مصوبه دیگری که یازدهم فروردین از سوی هیات وزیران صادر شد فعالیتها و مشاغل جدیدی معرفی شدند که آنها نیز بتوانند از فرصت امهال حق بیمه سهم کارفرمایی برخوردار شوند که شامل موزه ها، دفاتر زیارتی، باشگاه‌های ورزشی و تفریحی، مراکز هنری و رسانه‌ای، موسسات خصوصی دارای پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در حوزه‌های درمانی و تشخیصی اعم از آزمایشگاهی و پاراکلینیکی فعال هستند، آموزشگاه‌های رانندگی، آرایشگاه‌ها، سالن‌های زیبایی و گرمابه‌ها هستند.

    قریب تصریح کرد: مشاغل مذکور مشمول مقررات امهال 20 درصد حق بیمه سهم کارفرمایی اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت سال 99 قرار گرفته‌اند و این موضوع به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ و عملیاتی شد.

    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: فعالیت واحدهایی که منطبق با عناوین مذکور است، می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده برخوردار شوند و نسبت به تعیین تکلیف 20 درصد حق بیمه سهم کارفرمایی ماه‌های مورد اشاره در تیر 99 اقدام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی