عصر بازار

بانک سینا استخدام می کند

عصر اعتبار- بانک سینا به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین دانش آموختگان آقا و خانم مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، به تعداد محدود استخدام می کند.

بانک سینا استخدام می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بانک سینا در راستای ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان گرامی و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود، مطابق با ضوابط و آیین نامه های استخدامی، از بین متقاضیان واجد شرایط (آقا و خانم) در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار، به تعداد محدود دعوت به همکاری می نماید.

    طبق گزارش روابط عمومی بانک سینا، ثبت نام اینترنتی از متقاضیان جهت شرکت در آزمون استخدامی از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 21 خردادماه سال جاری آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 4 تیرماه سال 99 ادامه دارد.

    کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 14 روز دوشنبه 9 تیرماه 1399 توزیع و آزمون کتبی نیز در تاریخ 12 تیرماه 99 برگزار خواهد شد. برای آگاهی از جزئیات ثبت نام، رشته های تحصیلی مورد نیاز، شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدام، سوالات و منابع، شهرهای محل استخدام و دیگر اطلاعات مورد نیاز بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی