عصر بازار

آزادسازی ۱۰۰ درصدی سهام عدالت تا سال ۱۴۰۰

عصر اعتبار- معاون سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شورای عالی بورس در نظر دارد در یکسال و به صورت تدریجی اقدامات لازم برای آزادسازی باقی سهام عدالت را انجام دهد.

آزادسازی ۱۰۰ درصدی سهام عدالت تا سال ۱۴۰۰
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسین علایی‌ گفت: تصویب پروسه آزادسازی سهام عدالت در اختیار شورای عالی بورس است که قرار است برنامه‌ریزی‌های لازم برای آزادسازی باقی سهام را در چند مرحله در دستور کار قرار دهد.

    وی اعلام کرد، براساس صحبت‌های انجام شده قرار است تا شورای عالی بورس در طی یک سال و به صورت تدریجی اقدامات لازم برای آزادسازی باقی سهام عدالت را انجام دهد اما نحوه اجرای آن تاکنون به ما ابلاغ نشده است. علایی خاطرنشان کرد: پرتفوی سهام عدالت از جمله سهم‌های بسیار خوبی است و تاکید ما به مشمولان این سهام جهت انتفاع از این درآمد آتی نگهداری از این سهم‌ها است.

    معاون سازمان خصوصی‌سازی به افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند اشاره کرد و گفت: ساز و کار روش غیرمستقیم در حال دنبال‌شدن است، پرتفویی در این زمینه به شرکت سپرده‌گذاری اعلام شده و این شرکت قرار است براساس پرتفوی اعلامی افرادی که روش غیرمستقیم را اعلام کردند وارد شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی شوند و از طریق این شرکت ساماندهی شوند. علایی خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری استانی قرار است تا وارد بورس شود که زمان‌بندی آن توسط شورای عالی بورس اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی