عصر بازار

مدیر کل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد:

پرداخت ۳۶۳ میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان

عصر اعتبار- مدیرکل بیمه سلامت مازندران، از پرداخت ۳۶۳ میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت این استان در هفته جاری خبر داد.

پرداخت ۳۶۳ میلیارد ریال از مطالبات موسسات طرف قرارداد بیمه سلامت استان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایلنا، رسول ظفرمند ، مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: با تخصیص اعتبار از سوی این سازمان به بیمه سلامت استان مازندران، 363 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت مازندران پرداخت شده است.

    وی تصریح  کرد: بر این اساس 29 میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان‌های غیر دولتی ، 70 میلیارد ریال بابت داروخانه ها ، 16 میلیارد ریال بایت پزشکان خانواده شهری، 165 میلیارد ریال بابت بیمارستانهای دولتی، 59 میلیارد ریال بابت سطح یک روستاییان و 24 میلیارد ریال بابت سایر موسسات پرداخت شد.

    مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه افزود: سازمان بیمه سلامت تمام سعی خود را در حمایت از عرصه سلامت و بیمه شدگان عزیز سازمان به کار بسته تا با پرداخت‌های انجام گرفته، حمایت هرچه بیشتر خود را از نظام سلامت در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان به انجام رساند و در این راستا در آخرین پرداخت ها علاوه بر پرداخت‌های هفته‌های گذشته، بالغ بر 363 میلیارد ریال از مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد را پرداخت کرد.

    ظفرمند افزود: پرداخت منظم مطالبات موسسات طرف قرارداد با اداره کل بیمه سلامت مازندران ، نشان دهنده پیگیری های ارزشمند رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و ایجاد یک انضباط مالی در بیمه سلامت است که این مدیریت منابع منجر به پرداخت منظم مطالبات در سال 98 شد که تا کنون نیز ادامه داشته است.

    وی در ادامه با بیان این که حذف تدریجی دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت در دستور کار قرار دارد، افزود:  اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک و استحقاق سنجی در بخش سرپایی، حرکت به سوی بیمه کار ‌آمد، منطقی سازی هزینه‌ها و دولت الکترونیک از برنامه‌های این اداره کل در سال‌جاری است.

    این مقام مسئول اعلام کرد: در راستای کاهش تردد و تجمع بیمه شدگان در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با توجه به اتمام اعتبار دفترچه‌های بیمه مشمولان سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در 31 خرداد 99، بیمه شدگانی که دفترچه بیمه آنها دارای نسخ سفید است، می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان و دریافت دفترچه جدید، به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و خدمت مورد نظر را دریافت کنند.

    وی اظهار داشت: بدیهی است آن عده از بیمه شدگان که دفترچه بیمه سلامت آنها فاقد نسخ سفید بوده و مشمول پوشش بیمه‌ای هستند، ملزم به تمدید دفترچه و مراجعه به دفاتر پیشخوان هستند.

    مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان این که حدود نیمی از جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت مازندران قرار دارند، اعلام کرد: بیمه سلامت استان سالانه بیش از 7 هزار میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه شدگان به موسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو