عصر بازار

پیام مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت روز صنعت و معدن

عصر اعتبار- رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت همزمان با دهم تیر ماه روز صنعت و معدن در پیامی این روز را به صنعتگران ایران تبریک گفت.

پیام مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت روز صنعت و معدن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن پیام رضا دولت آبادی به شرح زیر است:

    بسمه تعالی

    امروز توسعه صنعتی لازمه رشد اقتصادی و توسعه پایدار است. آثار بی بدیل بخش صنعت بر متغیر های کلان اقتصادی و در راس آن در فرآیند توسعه ملی بیش از هر زمان دیگری مشهود بوده و ضرورت حمایت موثر از بخش صنعت و معدن را نمایان می کند. تجربه نشان داده است که ارتقای بهره وری این بخش می تواند زمینه ساز دستیابی به اهداف رشد اقتصادی باشد.

    بانک تجارت افتخار دارد که با حمایت همیشگی خود از فعالان بخش صنعت و معدن همسو با سند چشم انداز 20 ساله کشور قدم برداشته و با تامین مالی بخش عمده ای از پروژه های بزرگ صنعتی کشور به رسالت ارزشمند خود عمل کرده است.

    دهم تیرماه روز صنعت و معدن فرصتی مناسب برای همگرایی بیشتر با بخش خصوصی در راستای رفع مشکلات، موانع و چالش‌های پیش‌روی تولیدکنندگان صنعتی و معدنی است . یقینا فعالان این حوزه می توانند همچون همیشه پایه گذار رونق و جهش تولید بوده و در کاهش وابستگی کشور به بیگانگان نقش آفرین باشند.

    با تبریک روز صنعت و معدن به تمامی صنعتگران عزیز ایران اسلامی امیدوارم بانک تجارت با حمایت و همراهی  بیش از پیش خود از فعالان این عرصه ، گذار از شرایط دشوار پیش رو را تسهیل کند. انشاالله

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی