عصر بازار

مدیر عامل کارگزاری بانک ملت:

توضیح کارگزاری بانک ملت برای سهامداران سهام عدالت

عصر اعتبار- مدیر عامل کارگزاری بانک ملت گفت: تا به امروز طی هشت مرحله وجوه حاصل از فروش سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شده، پول فروش سهامی که مربوط به روز ۱۸ تیر ماه نیز آماده واریز شدن است.

توضیح کارگزاری بانک ملت برای سهامداران سهام عدالت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تجارت‌نیوز، برخی از سهامداران سهام عدالت که از طریق بانک ملت و کارگزاری آن برای فروش سهام عدالت اقدام کرده‌اند، نسبت به عملکرد این بانک معترض هستند.

    این سهامداران نسبت به تاخیر در واریز و مبلغ پول سهام عدالت گله دارند.

    «به خدا قسم دیگه مطمعن شدم این بانک ملت کلا پول نمیریزه برام امروز43 روز بود که نریخت»

    «من 45 روزه وکالت به بانک ملت دادم ولی زنگ‌میزنم‌میگه ‌کارگزار ندارید میرم سامانه سعدی هم بفروشم‌میگه قبلا کارگزار تعیین شده یعنی بایدچکارکنم»

    «من حدود یک ماه پیش از طریق سایت بانک ملت درخواست فروش دادم،تا امروز هیچ کاری نکردن»

    «الان 50روزه از ثبت درخواست فروش سهام عدالتم تو بانک ملت میگذره اما متاسفانه دریع از یک ریال واریزی بابت فروش…»

    مهدی پورستار، مدیر عامل کارگزاری بانک ملت در واکنش به این اظهارات مشتریان خود به تجارت‌نیوز گفت: تمام درخواست‌های فروشی که تا روز 18 تیر ماه به خود بانک یا کارگزاری بانکی داده شده، فروخته شده و وجوه آن پرداخت شده است.

    وی افزود: تا به امروز طی هشت مرحله وجوه حاصل از فروش سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شده، پول فروش سهامی که مربوط به روز 18 تیر ماه نیز آماده واریز شدن است.

    به گفته وی،حدود 350 میلیارد تومان تا به حال به حساب سهامداران واریز شده، که حدود یک میلیارد تومان آن به علت نقص اطلاعات سهامداران برگشت خورده است، آخرین واریزی نیز روز گذشته انجام شده و یک فابل واریزی نیز احتمالا امروز واریز می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی