عصر بازار

قدردانی مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان گلستان از بانک ملت

عصر اعتبار- مسوولان دستگاه های اجرایی استان گلستان با ارسال نامه های جداگانه ای، از عملکرد بانک ملت در این استان قدردانی کردند.

قدردانی مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان گلستان از بانک ملت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، هادی حق شناس استاندار و رییس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان در نامه ای خطاب به مدیر شعب بانک ملت در استان، حرکت به قصد دستیابی به موفقیت را مستلزم سعی فردی، همکاری گروهی، تلاش هدفمند و پایدار و انگیزه قوی دانست.

    استاندار گلستان افزود:  تلاش دست اندرکاران بانک ملت برای انجام وظایف و تحقق ماموریت های محوله در زمینه رشد و اعتلای فرهنگ کار، تولید و توسعه فعالیت های تولیدی و اشتغالزایی استان و همکاری موثر در اجرای برنامه های اقتصادی دولت همچنین حضور مستمر در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال 98 و اجرای مصوبات مربوطه، شایسته ستایش است.

    سیدرضا قادری رییس اداره کل مدیریت بحران و دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گلستان نیز در نامه ای، تعامل و همکاری مدیران و کارکنان بانک ملت را در پیشبرد اهداف و برنامه های قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده و اداره کل مدیریت بحران استان قابل ستایش خواند و از زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه مسوولان و کارکنان شریف و جهادگر این بانک که در سال 98 در همکاری و هماهنگی با مدیریت بحران به ویژه در بخش تسهیلات خسارت دیدگان اهتمام ورزیدند قدردانی کرد.

    هادی هاشمیان، رییس کل و رییس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان هم در نامه ای اعلام کرد که با توجه به بررسی های صورت گرفته و گزارش دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، اقدامات جهادی و انقلابی دست اندرکاران بانک ملت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی، شایسته سپاسگزاری است.

     
     
     
    برچسب ها
    پورسعید خلیلی