عصر بازار

دستگیری سارقان ۱۰۰ میلیارد ریالی در تبریز

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند ۹ نفره سارقان و مالخران کالاهای ترانزیت به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

دستگیری سارقان ۱۰۰ میلیارد ریالی در تبریز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، سردار "حسین عبدی" اظهار داشت: در پی وصول 4 فقره پرونده نیابتی از شهرهای بندرعباس و آذر شهر مبنی بر سرقت کالاهای ترانزیت شده متشکل از پسته، مغز بادام و لوله های مسی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی با اشاره به تشدید اقدامات پلیسی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی پس از ساعت ها کار تحقیقاتی و انتظامی، 9 نفراز اعضای این باند را که شامل 3 سارق و 6  مالخر بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

    این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به سرقت محموله های ترانزیت اعتراف که برابر اعلام کارشناسان ارزش کل اموال مسروقه  100 میلیارد ریال برآورد شده است .

    به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: متهمان دستگیر شده برای تعیین تکلیف به دادسرای عمومی و انقلاب تبریز معرفی شده و از آن طریق با قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی