عصر بازار

عضو کمیسیون برنامه، بودجه مجلس خبرداد

پیگیری روند نزولی در بازار ارز

عصر اعتبار- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه سابقه مدیریت بازار ارز این انتظار را شکل داده که دوباره قیمت ارز کنترل شود، گفت: روند نزولی در بازار ارز پیگیری می‌شود.

پیگیری روند نزولی در بازار ارز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمدرضا دشتی اردکانی با اشاره به تلاش مجلس برای واقعی کردن ساختار بودجه با هدف کمک به دولت در اجرای آن، گفت: وقتی ساختار بودجه اصلاح شود به طور حتم در معیشت مردم تسهیل گری‌هایی رخ خواهد داد.

    وی با تاکید بر اینکه ورود مردم به بورس اتفاق مطلوبی در مسیر ساماندهی وضعیت اقتصادی است، تصریح کرد: مردم باید با استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان امر نسبت به ورود به حوزه‌های مختلفی اقتصادی از جمله بورس اقدام کنند تا دچار ضرر و زیان احتمالی نشوند.

    دشتی اردکانی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر برخی ماحصل زندگی خود را در بورس یا در بازار ارز سرمایه گذاری کرده اند، گفت: در سال‌های گذشته فرود و نشیب‌های عدیده نشان داده نمی‌توان بدون آینده نگری به بازار اعتماد کرد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر اینکه کارشناسان بارها هشدارهای لازم در خصوص نحوه سرمایه گذاری در بازارهای مختلف را به مردم داده اند، افزود: مردم باید با توجه به این هشدارها از هدر رفتن سرمایه‌های خود جلوگیری کنند.

    وی در پاسخ به این سوال که عملکرد بانک مرکزی در بحث ساماندهی نرخ ارز به چه شکل بوده است، گفت: سابقه کنترل بازار ارز در روزهای ابتدایی ریاست آقای همتی نشان داد این توانمندی در بدنه بانک مرکزی وجود دارد از این رو اکنون نیز انتظار داریم بازار به شرایط قبل بازگردد.

    دشتی اردکانی با بیان اینکه رئیس کل بانک مرکزی باید گزارشی از اقدامات انجام شده برای ساماندهی ارزی ارائه کند، افزود: نباید اجازه افزایش التهابی به نرخ ارز داده شود.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به طور حتم با تدابیر دولت به ویژه بانک مرکزی روند نزولی نرخ ارز آغاز خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو