عصر بازار

استاندار تهران:

بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی کرونا پرداخت شد

عصر اعتبار- استاندار تهران با اشاره به پرداخت ۹۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی از روند رو به رشد پرداخت تسهیلات وام کرونا از سوی بانک ها در استان تهران خبر داد.

بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی کرونا پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونا اظهار داشت: تحریم های ظالمانه دشمنان و شرایط اقتصادی ناشی از کرونا ضرورت حمایت از واحدهای اقتصادی و تولیدی را بیشتر کرده، از اینرو دولت تسهیلاتی را به واحدهای تولیدی اختصاص داد.

    وی در مورد میزان پرداخت این تسهیلات در استان تهران افزود: در پی پیگیری های مجدانه از طریق تشکیل جلسات و نامه نگاری با دستگاهای مرتبط و ارسال پرونده درخواست به بانک ها، شاهد رشد سریع پرداخت وام تسهیلات کرونا هستیم.

    استاندا تهران با اشاره به آخرین آمار موجود در این زمینه گفت: تا یک هفته قبل 16 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده بود که طی این هفته با همکاری بانک ها این رقم به 949 میلیارد و 800 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

    محسنی بندپی ادامه داد: تا امروز تعداد 21 هزار و 661 فقره پرونده درخواست وام کرونا به بانک ها ارسال شده است و در نتیجه این روند 139 هزار و 812 نفر تثبیت اشتغال صورت گرفته است.

    وی تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و بانک ها در مورد جذب حداکثری این تسهیلات اقدامات لازم را به عمل آورند تا زمینه فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط موجود تسهیل شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی