عصر بازار

مدیر عامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد:

کسب رتبه نخست بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات موضوع تبصره ۱۸

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: بانک صنعت ومعدن در پرداخت تسهیلات موضوع تبصره ۱۸ که از سال ۹۷ به بانک ها ابلاغ گردیده است در مقایسه با سایر بانک ها دارای بیشترین میزان پرداختی بوده است.

کسب رتبه نخست بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات موضوع تبصره ۱۸
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر حسین مهری بیان داشت: با استناد به آمار عملکرد این بانک در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت از ابتدای سال 97 تا پایان سال 98 تعداد 303 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 20 هزار میلیارد ریال به طرح هایی که از میان طرح های معرفی شده به این بانک مورد بررسی قرار گرفته و مصوبه دریافت کرده اند، پرداخت شده است.

    وی یادآور شد: از آغاز پرداخت این تسهیلات تا آخر سال 98 تعداد 701 طرح به بانک صنعت و معدن معرفی گردید که پس از بررسی، تعداد 303 طرح که دارای توجیه و اهلیت و صلاحیت لازم بودند، تسهیلات یادشده را دریافت نمودند.
    دکتر مهری عنوان داشت: در مجموع تا پایان 4 ماهه نخست سال جاری تعداد 805 طرح به بانک صنعت و معدن معرفی گردید و در نهایت با پرداخت تسهیلات به 409 طرح موافقت و مبلغی بالغ بر 31 هزار میلیارد ریال به این طرح ها پرداخت شد.

    مدیرعامل بانک صنعت و معدن یادآور شد: آمارهای تسهیلات پرداختی موضوع تبصره 18 در سال 99 نیز حاکی از آن است که این بانک در پرداخت تسهیلات مذکور همچنان نسبت به سایر بانک ها حائز رتبه نخست می باشد.
    گفتنی است، بر اساس بند (الف) تبصره(18) قانون بودجه سال 1397 کل کشور مقرر شده بود، بانک های عامل، تسهیلات لازم برای حمایت از طرحهای تولیدی اشتغالزا با اولویت بازسازی و نوسازی صنایع، تکمیل و راه‌اندازی طرحهای کشاورزی، صنعتی و معدنی نیمه‌تمام بخش خصوصی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد، اجرای طرح ‌های صنایع کوچک و حمایت از خوشه‌های صنعتی، بافت های فرسوده و طرحهای حمل و نقل عمومی و ریلی، کارورزی جوانان و طرحهای اشتغالزایی مناطق مرزی را فراهم نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی