عصر بازار

پرداخت کامل حقوق نیروهای حق‌التدریس آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی جدید

عصر اعتبار- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق نیروهای حق‌التدریس آزاد و خرید خدمات آموزشی در سال تحصیلی آینده کامل پرداخت می‌شود.

پرداخت کامل حقوق نیروهای حق‌التدریس آزاد و خرید خدمات در سال تحصیلی جدید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز سال تحصیلی در شرایط کرونا، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید بر اساس شرایط کرونا، مدارس به ‌صورت حضوری، مجازی و ترکیبی برگزار خواهد شد.

    وی در حقوق نیروهای حق‌التدریس و خرید خدمات آموزشی در این شرایط، گفت: در سال تحصیلی جدید حقوق معلمان حق‌التدریس آزاد و نیروهای خرید خدمت برای هریک از روش‌های آموزشی حضوری، مجازی و ترکیبی به‌صورت کامل پرداخت می‌شود.

    الهیار ترکمن ادامه داد: از نظر نرخ به‌کارگیری نیروی انسانی در شرایط کرونایی و عادی، تفاوتی ایجاد نشده است بلکه شیوه ارائه آموزش بر اساس شرایط ویروس کرونا تغییر کرده است؛ بنابراین معلمان رسمی و پیمانی به کار اشتغال دارند و نیروهای خدمات آموزشی، حق‌التدریسی‌ها، سرباز معلم برای سال تحصیلی هم ایفای نقش می‌کنند.

    وی در خصوص پرداخت حقوق معلمان در مدارس غیردولتی خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق معلمان در این مدارس تابع قوانین سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خواهد بود.

    معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در تابستان پیگیر فراهم ساختن زیرساخت‌ها و توسعه شبکه شاد هستیم لذا با تلاش‌های صورت گرفته همه سخت‌افزارهای لازم را تهیه کردیم.

    وی ادامه داد: تست‌هایی را روی شبکه شاد انجام دادیم تا عیوب احتمالی را برطرف کنیم و با آغاز سال تحصیلی، دانش‌آموزان نگرانی در دریافت آموزش‌های مجازی و همچنین معلمان در ارائه آموزش‌ها مشکلی نداشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی