عصر بازار

رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد:

فروش ۳۰ درصد مرحله دوم سهام عدالت بعد از عید غدیر

عصر اعتبار- رییس سازمان خصوصی‌سازی از امکان فروش ۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت بعد از عید غدیر خبر داد که مجموع آزادسازی سهام عدالت به ۶۰ درصد خواهد رسید.

فروش ۳۰ درصد مرحله دوم سهام عدالت بعد از عید غدیر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، علیرضا صالح گفت: دومین مرحله از آزادسازی سهام عدالت به طور قطع در روز عید غدیر انجام خواهد شد و مشمولان این سهام علاوه بر 30 درصدی که اکنون می‌توانند به فروش برسانند قادر به فروش 30 درصد دیگر خواهند بود و مجموع آن به 60 درصد افزایش می‌یابد.

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه 40 درصد پایانی سهام عدالت در روز 22 بهمن آزادسازی خواهد شد یا خیر، افزود: از همان ابتدا قرار بود آزادسازی سهام عدالت طی یک سال انجام شود، به همین دلیل از الان نمی‌توان زمان مشخصی را برای آزادسازی 40 درصد پایانی سهام عدالت اعلام کرد.

    به گفته صالح، آزادسازی 30 درصد دوم سهام عدالت در روز عید غدیر قطعی است اما هنوز زمان 22 بهمن برای مرحله پایانی آزادسازی این سهام قطعی نشده است. صالح به مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، اشاره کرد و افزود: 100 درصد از سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی وارد بازار سرمایه خواهند شد که 60 درصد آن در روز بعد از عید غدیر قابلیت معامله را پیدا خواهند کرد و بر این اساس موقعیتی مانند مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند پیدا می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی