عصر بازار

دستگیری اعضای باند آدم ربایی ۱۳۰۰ میلیاردی در تهران

عصر اعتبار- رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند آدم ربایی ۱۳۰۰ میلیاردی در تهران خبر داد.

دستگیری اعضای باند آدم ربایی ۱۳۰۰ میلیاردی در تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه نفر آدم ربا خبر داد و گفت: با اقدام به موقع پلیس فرد ربایش شده کمتر از 72 ساعت به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

    سردار لطفی در توضیح خبر گفت: در ساعت 10 صبح مورخه دوم شهریورماه سال جاری مرد میانسالی با مراجعه به کلانتری 118 ستارخان از ربایش برادر اش بنام صفر 50 ساله توسط 4 نفر سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 نقره‌ای رنگ با چراغ گردان در محدوده ستارخان به مأموران کلانتری اعلام شکایت کرد. پرونده با موضوع آدم ربایی تشکیل و به جهت رسیدگی تخصصی به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 27 تهران در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    وی افزود: برادر شاکی با حضور در اداره یازدهم به کارآگاهان گفت: برادرم کارخانه‌ای در جنوب تهران دارد و روز حادثه پس از خارج شدن از منزل در خیابان ستارخان توسط 4 نفر سرنشینان یک دستگاه خودوری پژ و 405 ربوده شده و طی تماس تلفنی آدم ربایان در قبال آزادی برادرم درخواست 130 میلیارد تومان وجه نقد یا معادل آن ارز یا جواهرات کرده‌اند.

    این مقام ارشد پلیس پایتخت در ادامه گفت: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی بلافاصله راهی محل وقوع جرم شدند که با انجام اقدامات پلیسی و کارآگاهی ردی از تبهکاران در یکی از شهرستان‌های غربی تهران به دست آمد.

    رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات جنایی خود با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم مخفیگاه آدم ربایان را در محدوده غرب استان تهران شناسایی کردند.
    با در اختیار گذاشتن اطلاعات به دست آمده به بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور دستگیری تبهکاران صادر شد.

    سردار لطفی افزود: کارآگاهان در مورخه ششم شهریور ماه طی یک عملیات پلیسی و ضربتی موفق شدند سه نفر آدم ربا را دستگیر و فرد ربایش شده را از چنگال تبهکاران آزاد نمایند در ادامه عملیات با بازرسی از مخفیگاه یک قبضه کلت کمری به همراه فشنگ جنگی، گاز اشک‌آور، شوکر و سه قبضه چاقو کشف و ضبط گردید.

    وی با بیان اینکه تبهکاران در تحقیقات صورت گرفته به جرم خود معترف شدند اظهار داشت: آدم ربایان در ادامه تحقیقات تخصصی انگیزه را کسب مال عنوان داشتند و گفتند، با توجه به شناختی که از شاکی داشتیم با طرح ریزی نقشه و با جعل عنوان مأمور مسیر حرکت وی را گرفتیم و بلافاصله او را ربودیم و طی تماس با خانواده‌اش در خواست 130 میلیارد تومان کردیم که به مقصودمان نرسیدیم و دستگیر شدیم.

    سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: با تلاش همکارانم در بخش معاونت جرایم جنایی که منجر به کشف این پرونده شد، تبهکاران نیز با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی می‌باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی