عصر بازار

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های پیشتاز در شبکه بانکی است

عصر اعتبار- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های پیشتاز شبکه بانکی یاد کرد.

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های پیشتاز در شبکه بانکی است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روباط عمومی بانکتوسعه تعاون ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح 383 طرح تعاونی در حضور معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: تعاون از ظرفیت‌های ویژه‌ای برای مردمی سازی و شکوفایی اقتصاد برخوردار است و ضروری است نهادهای ایجادشده در این بخش مورد تقویت واقع شوند.

    شریعتمداری از بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های پیشتاز در عرصه شبکه بانکی یاد کرد و افزود: افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون به میزان 28 هزار میلیارد ریال از برنامه‌های جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که تلاش می‌شود با عنایت مقامات عالی دولت در سال جاری محقق گردد.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تخصیص بهینه منابع صندوق توسعه ملی به جریانهای تولید و اشتغال‌زایی در بخشهای کشاورزی، صنعت و گردشگری به ارزش 32700 میلیارد ریال از طریق بانک توسعه تعاون صورت پذیرفته است و همچنین برنامه اختصاص 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون با نرخ ترجیحی به تعاونگران در حال اجرا می‌باشد.

    شریعتمداری فعالیت‌های انجام‌شده در بخش تعاون را بسیار ارزشمند و ماندگار عنوان نمود و افتتاح 383 پروژه تعاونی به ارزش 30050 میلیارد ریال را با اشتغال‌زایی 26600 شغل ستودنی دانست.

    گفتنی است طی مراسم امروز 383 طرح به ارزش 30050 میلیارد ریال با اشتغال‌زایی 26600 نفر با ارتباط ویدئوکنفرانسی با استانداران سراسر کشور افتتاح گردید که برخی از این طرحها با حمایت بانک توسعه تعاون گشایش‌یافته است. همچنین شرکت‌های تعاونی برتر سطح ملی از تسهیلات ده میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون با نرخ ترجیحی بهره‌مند می‌شوند.

    در این مراسم کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، فتاحی و نجفی اعضای هیات مدیره بانک و مدیران ارشد بخش تعاون و فعالان بخش تعاون و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی برتر نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو