عصر بازار

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گفت‌وگوی تلفنی با رؤسای شعب استانی:

پرداخت سریع و آسان تسهیلات خرد باید اولویت شعب بانک در تمام استان‌ها باشد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ادامه برنامه گفت‌وگوی مستقیم با رؤسای شعب و باجه‌های این بانک در سراسر کشور، با رؤسای شعب بانک در راور استان کرمان، ماه‎نشان در استان زنجان، پارس‌آباد در اردبیل، آران و بیدگل در استان اصفهان و شعبه بیرجند در استان خراسان جنوبی به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد و در جریان شرایط کاری هر یک قرار گرفت.

پرداخت سریع و آسان تسهیلات خرد باید اولویت شعب بانک در تمام استان‌ها باشد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر « عصر اعتبار » به نقل از روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان در گفت‌وگوی تلفنی با رؤسای این شعب از اینکه با ادامه همه‌گیری ویروس کووید 19 امکان حضور در استان‌ها و دیدار با کارکنان زحمت‌کش بانک در کشور عزیزمان سلب شده اظهار تأسف کرد و گفت: هر چند صحبت‌های تلفنی جای دیدارهای حضوری را نمی‌گیرد و به شدت مایل هستم در اولین فرصت ممکن همکارانم را مانند هر سال در استان‌ها ببینم ولی اصرار دارم ارتباط مستقیم با رؤسای شعب را دستکم به صورت تلفنی حفط کنم تا انشاالله بزودی با رفع محدودیت‌های کرونا به روال سابق سفر به استان‌ها بازگردیم.
    مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تمامی گفت‌وگوهای تلفنی با رؤسای شعب بر ضرورت اعطای آسان و سریع تسهیلات خرد البته در چارچوب‌های قانونی و با حفظ ضوابط تأکید چند باره داشت و گفت: اگر در جمع‌بندی مسائل به این نتیجه برسیم که برای تسهیل و تسریع پرداخت تسهیلات خرد نیاز به تغییر آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های داخلی بانک داریم، قطعا این بازنگری را در دستور کار قرار خواهیم داد.
    وی با بیان اینکه شعب، پیشران و پشتوانه بانک هستند و نقش بی‌بدیلی در شکل‌گیری ذهنیت مردم نسبت به خدمات بانک دارند، گفت: رؤسای شعب باید اهتمام ویژه خود را نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تأمین اقلام لازم مانند مواد ضدعفونی، دستکش، ماسک و.. برای حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان بانک بخرج دهند و دغدغه‌ای بابت هزینه‌های تهیه این موارد نداشته باشند.
    مهدیان در گفت‌گو با رییس شعبه راهور در شمال استان کرمان از تلاش مضاعف کارکنان این شعبه که اجازه نداده‌اند کمبود نیرو باعث افت بازدهی بانک در این بخش شود، قدردانی کرد و ضمن اظهار رضایت از عملکرد بانک در استان کرمان، تأکید کرد مشکل کمبود نیرو در این شعبه وبرخی دیگر از شعب بزودی برطرف خواهد شد.
    وی در صحبت با رییس شعبه آران و بیدگل نیز بر استقرار شعب بانک در محل‌های مناسب و درخور شأن مشتریان بانک توسعه تعاون تأکید ویژه کرد.
    مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گفت‌‌وگو با رییس شعبه مرکزی بیرجند ضمن ابراز رضایت از عملکرد و روند رو به رشد بانک در استان خراسان جنوبی که محصول تلاش کارکنان شعب و مدیر استان است، تأکید کرد که مدیران و رؤسای شعب باید در تصمیم‌گیری‌ها روان، سریع و شجاعانه عمل کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی