عصر بازار

جزئیات پرداخت وام قرض‌الحسنه به «نیازمندان» اعلام شد

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق امداد ولایت کمیته امداد جزئیات پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان و آسیب دیدگان در دوران شیوع کرونا را اعلام کرد.

جزئیات پرداخت وام قرض‌الحسنه به «نیازمندان» اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی عاشوری، مدیرعامل صندوق امداد ولایت کمیته امداد در پاسخ به این پرسش که «افراد نیازمندی که تحت پوشش این کمیته قرار ندارند، چگونه می‌توانند از وام قرض الحسنه صندوق امداد ولایت استفاده کنند؟»، اظهار داشت: در کل کشور، 34 شعبه فعال در مراکز استانها داریم و در همه شهرستان‌های کشور و در دفاتر کمیته امداد نیز یک عامل، صرفا برای امور قرض‌الحسنه مستقر کرده‌ایم.

    وی ادامه داد:هر نیازمندی در هر نقطه‌ای در کشور، چه به شعب صندوق امداد ولایت و چه به دفاتر ما در ادارات کمیته امداد مراجعه کند، عامل صندوق امداد ولایت حضور دارد و کارهای مربوط به پرداخت وام انجام می‌شود.

    مدیرعامل صندوق امداد ولایت با اشاره به چگونگی بررسی نیاز افراد مراجعه کننده برای دریافت وام، خاطرنشان کرد: در دفاتر کمیته امداد واحد مددکاری وجود دارد و این واحد درخواست فرد نیازمند را بررسی کرده و سخت گیری در پرداخت وام نداریم.

    عاشوری در پاسخ به این پرسش که «افراد آسیب دیده در دوران کرونا چگونه می‌توانند وام دریافت کنند؟»، افزود: این افراد نیز تفاوتی با دیگر افراد نیازمند ندارند و می‌توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند.

    وی درباره «سقف پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان»،تصریح کرد: امسال سقف وام کار گشایی و قرض‌الحسنه کمیته امداد برای افراد غیر تحت پوشش 10 میلیون تومان شده است.

    مدیرعامل صندوق امداد ولایت ابراز داشت: همچنین بر اساس ضوابط بانک مرکزی حداکثر وام قرض‌الحسنه در سیستم قرض الحسنه در کشور، 30 میلیون تومان است؛بنابراین هیچ صندوقی در کشور نمی‌تواند وام بیش از 30 میلیون تومان به صورت قرض ‌الحسنه پرداخت کند.

    عاشوری اضافه کرد: وام کارگشایی و قرض‌الحسنه برای رفع نیازهای ضروری زندگی مانند هزینه‌های تحصیلی، درمانی، ودیعه مسکن، پرداخت بدهی و... است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو