عصر بازار

نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت برگزار شد

عصر اعتبار- نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره و مدیران این شرکت برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، در این نشست با بررسی عملکرد وضعیت موجود شرکت، برنامه‌های آتی و راه‌های دستیابی به اهداف غایی از پیش تعیین‌شده برای پایان سال مورد ارزیابی قرار گرفت.

    مدیرعامل بیمه ملت در نشست هم‌اندیشی معاونان و مدیران بیمه ملت با اشاره به رویکرد جدید شرکت گفت: با توجه به سیاست‌های تعیین‌شده، برنامه‌ها و اهداف بیمه ملت از ابتدای سال به منظور سودآوری و ارتقای شرکت با جدیت پیگیری می‌شوند.

    اسماعیل دلفراز، عملکرد سه‌ماهه نخست سال جاری را مدنظر قرار داد و افزود: با توجه به اهمیت مدیریت ریسک، به دنبال جذب هر پورتفویی نیستیم و تمرکز بر سود به جای توجه و تمرکز بر افزایش سهم بازار از برنامه‌های بیمه ملت در حوزه بیمه‌گری است.

    بیمه ملت توانست با وجود افزایش دوبرابری در پورتفوی 98، شاخص توانگری مالی را در صنعت بیمه حفظ کند و رتبه سطح یک توانگری مالی در بین شرکت‌های بیمه را در هشت سال متوالی از آنِ خود کند.

    وی در بخش دیگری از این نشست بیان کرد: همه تلاش‌ها و برنامه‌های ارائه شده به منظور دست‌یابی بیمه ملت به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه است.

    مدیرعامل بیمه ملت، برگزاری این جلسه را به منظور هم‌اندیشی و هم‌فکری مدیران در ادامه فعالیت‌ها ذکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با همکاری یکدیگر به اهداف بیمه ملت دست یابیم.

    وی به نمایندگان فعال و عملکرد آنان اشاره کرد و گفت: در بیمه ملت بیش از 1000 نماینده فعال داریم که 45 درصد آنان حدود 80 درصد پورتفوی شبکه را جذب می‌کنند که عدد نمایانگر عملکرد بسیار خوب شبکه فروش است.

    دلفراز با اشاره به نمایندگان به عنوان بازوان شرکت بیمه ملت، اظهار کرد: با تقویت کمی و کیفی شبکه فروش و توانمند سازی آنها، در تلاشیم تا اقدامات موثری را در جذب پورتفو شاهد باشیم.

    وی اهمیت فضای صمیمی بین مدیران و کارکنان را مدنظر قرار داد و گفت: ارتباط بین مدیران و کارکنان، انگیزه کارکنان را برای انجام فعالیت‌های‌شان تعیین می‌کند پس بکوشیم ارتباط خوب و نزدیکی با آن‌ها برقرار کنیم چراکه این نزدیکی، هم‌افزایی ایجاد می‌کند.

    مدیرعامل بیمه ملت، فرهنگ سازمانی را مجموعه فرایندهایی دانست که به ارتقای سازمانی و انگیزش کارکنان منجر می‌شود و در همین خصوص افزود: باید در حفظ و ارتقای این فرهنگ در بیمه ملت بکوشیم چرا که ما همه اعضای یک خانواده هستیم و  برای دست‌یابی به اهداف شرکت تلاش می‌کنیم.

    دلفراز همچنین به اهمیت آموزش در صنعت بیمه اشاره کرد و افزود: شرکت بیمه ملت در حوزه آموزش قدم‌های بسیار خوبی برداشته و با تداوم آن رشد و شکوفایی شرکت و کارکنان را شاهد خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو