عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک پارسیان از گروه تولیدی میهن

عصر اعتبار- مدیران عامل بانک پارسیان و گروه تولیدی میهن، در نشستی مشترک بر تقویت تعاملات و ارتقای سطح همکاری های فی مابین تاکید کردند.

بازدید مدیرعامل بانک پارسیان از گروه تولیدی میهن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبر « عصر اعتبار » به نقل ازروابط عمومی بانک،دکتر پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان همراه با حسین فرزان، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی؛ عباس خسروانی، معاون شعب و پشتیبانی، غلامعباس ترابی، مدیر بانکداری شرکتی و محمدرضا خسروی راد، مدیرامور شعب و فروش محصولات با حضور در محل مجتمع صنایع غذایی میهن، از مراحل مختلف تولید در این مجموعه و شرکت های زیرمجموعه بازدید کردند.

    در این بازدید که ایوب پایداری مدیرعامل گروه تولیدی میهن نیز حضور داشت، مراحل مختلف تولید انواع فرآورده های لبنی برای مدیرعامل و مدیران ارشد بانک پارسیان تشریح شد.
    مدیرعامل بانک پارسیان در این نشست مشترک که به منظور تقویت تعاملات و همکاری های طرفین برگزار شد، با بیان این نکته که بانک پارسیان در خدمت به تولید و صنعت، پیشگام است، سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ صنعتی و اقتصادی را اولویت این بانک در راستای کمک به تحقق "جهش تولید" عنوان کرد.
    دکتر پرویزیان تصریح کرد: بانک پارسیان به عنوان برترین بانک خصوصی کشور این آمادگی را داردکه با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های بالای خود، از فعالیت های شرکت های بزرگ تولیدی در سراسرکشور حمایت کند.
    ایوب پایداری، مدیرعامل گروه تولیدی میهن نیز در این جلسه، حضور مدیران ارشد بانک پارسیان را در محل فعالیت های این گروه به فال نیک گرفت و آن را فتح بابی برای تقویت همکاری های فی ما بین ارزیابی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی