عصر بازار

پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت فرارسیدن سالگرد تاسیس بانک

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی فرارسیدن نوزدهمین سالگرد فعالیت بانک پارسیان را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت فرارسیدن سالگرد تاسیس بانک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک ،در متن پیام دکتر پرویزیان آمده است : نوزدهمین سالگرد تاسیس بانک پارسیان را به تمامی همکاران خدوم و پرتلاش، سهامداران، مشتریان و ذی نفعان بانک تبریک می گویم وخداوند متعال را شاکرم که در برهه‌ای از زندگی حرفه‌ای خود، همکاری با خانواده بزرگ بانک پارسیان را به اینجانب اعطا کرده است.

    بانک پارسیان در حالی وارد نوزدهمین سالگرد تاسیس خود شده است که امروز با عنایت به رزومه و کارنامه قابل قبول خود ،همچنان مورد توجه فعالان اقتصادی، شبکه بانکی و آحاد مردم است.
    مشتریان، ذی نفعان گرامی و سهامداران ارجمند، امروز ما میراث دار دستاوردهای مدیران باتجربه وکارکنان خدوم و پرتلاشی هستیم که با تمام توان پاسدار سرمایه‌های ارزشمند و دارایی‌های شما بودند و تمام ظرفیت و توانایی های خود را برای خلق ارزش بیش از پیش به کار بسته اند تا بانک پارسیان بتواند همانند گذشته به‌عنوان یک بانک خوشنام در نظام بانکی بدرخشد.
    بانک پارسیان با استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های خود ، توانسته است در مسیر تحقق رونق تولید و صنعت، رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین حمایت از کسب و کارهای دانش بنیان گام های موثری بردارد و به عنوان تسهیل‌گر و محرک چرخه های اقتصاد و تجارت طی چند سال اخیر ضمن ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی از طریق اعطای تسهیلات اشتغالزایی و قرض الحسنه در مناطق کمتربرخوردار، توانسته نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه به عنوان بانکی پیشگام مطرح نماید.
    همراهی بانک پارسیان در تامین مالی بنگاه های اقتصادی و پرداخت به‌موقع تسهیلات موردنیاز صنعت گران،‌ عامل شکوفایی بیش‌ازپیش صنعت و بالا رفتن ظرفیت‌های تولید و اشتغال کشور شده است. امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال " جهش تولید " نام گرفته، با عبور از بحران اقتصادی پیش آمده بخاطر شیوع ویروس کرونا و برنامه های پیش رو در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید و کسب وکار موفق تر عمل نماییم.
    امیدوارم در طلیعه نوزدهمین سالگرد تاسیس بانک با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز بانک در افق1400 که همانا " بانک متمایز و نوآور" است، همچنان در راستای تحقق جهش تولید و توسعه و آبادانی کشور به سهم خود گام برداریم.
    اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیات مدیره و هیات عامل، فرارسیدن نوزدهمین سالروز تاسیس بانک پارسیان را به همه ذی نفعان ، تبریک گفته و امید است با لطف خداوند متعال و به پشتوانه اعتماد و همراهی سهامداران و مشتریان ارجمند و همت و تلاش کارکنان که مهم ترین سرمایه‌های بانک هستند، بتوانیم بیش از پیش در مسیرخدمت گذاری به مردم و تحقق اهداف بانک گام برداریم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی