عصر بازار

مدیرعامل بانک دی در جمع مدیران و معاونین شعب:

مجمع افزایش سرمایه بانک دی به زودی برگزار می شود

عصر اعتبار- دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شعب، از افزایش سرمایه بانک بر اساس صورت های مالی منتهی به پایان سال ۱۳۹۸ خبر داد.

مجمع افزایش سرمایه بانک دی به زودی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک دی، کریمی در نشست هم اندیشی مدیران و معاونین شعب با اشاره به این که  موضوع افزایش سرمایه بانک بر اساس صورت های مالی سال 1398 با میزان تقریبی 3700 درصد در حال طی کردن مراحل قانونی است و مجمع افزایش سرمایه پس از تهیه گزارش حسابرسی و تایید بانک مرکزی به زودی برگزار خواهد شد گفت: اعتماد، صبوری و همراهی همدلانه سهامداران عزیز با توجه به برنامه های آتی بانک از جمله افزایش سرمایه نیروگاه دماوند، بیمه دی و شرکت بوعلی در آینده ای نزدیک موجب توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر بانک و حفظ منافع و رضایت حداکثری آن ها خواهد شد.

    وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت جانشین پروری در بانک، افزود: معاونین شعب از بدنه جوان بانک انتخاب شده اند و این تصمیم با هدف انتقال تجربه به سرمایه انسانی جوان به ویژه معاونین شعب، عملیاتی شده است تا آنها در آینده بتوانند با تسلط و دانش کافی ریاست شعب را بر عهده بگیرند.
    وی با تاکید بر این که هدف نهایی تمامی اقدامات بانک باید جلب رضایت و اعتماد مشتری باشد، گفت: کارکنان بانک باید مشاور مشتری باشند و  برای بهبود هر چه بیشتر روابط میان بانک و مشتری تلاش کنند تا مشتری از حضور در شعبه و انجام عملیات بانکی، حس خوبی را تجربه کند و دیگران را نیز به همکاری با بانک ترغیب کند.
    کریمی در ادامه بر لزوم مدیریت بهینه منابع و مصارف در شعب تاکید کرد و با بیان این که برنامه عملیاتی و استراتژی سازمان باید همواره مدنظر باشد، گفت: تعصب سازمانی باید در بانک نهادینه شود تا تمامی امور در راستای دستیابی به اهداف به شکل مطلوب و حرفه ای پیش برود.
    وی با اشاره به این که بهداشت اعتباری و انضباط مالی، زمینه ساز دستیابی به سودآوری در شعب است، گفت: حرکت به سوی سودآوری، مهمترین اولویت بانک است و دستیابی به این هدف، تنها با افزایش درآمدها از طریق صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبار اسنادی و پرداخت تسهیلات در کنار کاهش هزینه های غیرضروری محقق خواهد شد.
    مدیرعامل بانک دی همچنین لزوم تقویت دانش، اطلاعات و ارتباطات در حوزه کارکنان به ویژه مدیران را یادآور شد و گفت: این روند ضمن این که باعث می شود شایعات در ادامه فعالیت ها بی اثر شود، کارایی و بهره وری سازمان را نیز افزایش خواهد داد.
    مدیرعامل بانک دی همچنین ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یادآور شد: همه ما مدیون جانفشانی ها و از خودگذشتگی های شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری هستیم و تمام افتخار ما خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران  گرانقدر در این بانک است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو