عصر بازار

عقب نشین های طلا در بازار فعلی فرصت خرید هستند

عصر اعتبار- بازارهای طلا در طول هفته گذشته مدام پیشروی و عقب نشینی می کرد و این نشانه هایی از سردرگمی و عدم اطمینان است ، که با توجه به اینکه دلار آمریکا مقاومت خود را شروع کرده بود جای تعجب نداشت.

عقب نشین های طلا در بازار فعلی فرصت خرید هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اف ایکس امپایر ،کریستوف لوئیر، تحلیلگر در این وب سایت  گفت:" اگر دلار آمریکا رشد کند ، می تواند کمی فشار کاهشی را در این بازار ایجاد کند.

    از طرف دیگر ، به نظر می رسد حمایت قابل توجهی در سطح 1900 دلار وجود دارد و مطمئناً پشتیبانی زیادی و قدرتمندی در سطح 1800 دلار وجود دارد. حتی اگر تا سطح 1800 دلار نیز عقب برویم ،این در تصویر بزرگتر تنها یک عقب گرد بسیار ناچیز است.

    با توجه به تمام آنچه که گفته شد ، من علاقه ای به قرار گرفتن در بازار کوتاه مدت( کاهشی ) طلا ندارم و صادقانه بگویم که دوست دارم این بازار کمی عقب نشینی کند تا بتوانم در سطوح پایین تر طلا خریداری کنم.

    در این مرحله ، تنها زمان لازم است تا خریداران دوباره به بازار برگردند ، بنابراین صبور باشید برای خرید و حضور در بازار بلند به دنبال فرصت ها بگردید.

    از طرف دیگر ، اگر قرار باشد در یک بسته شدن روزانه قیمت ها بالاتر از سطح 2000 دلار قرار بگیریم ، در آن  صورت قیمت طلا  خیلی سریع به سطح 2100 خواهد رسید.

    البته توجه داشته باشید که من اکنون هیچ سناریویی برای فروش ندارم و همچنین پیش بینی نمی کنم به این زودی ها بانک های مرکزی در سراسر جهان دوباره بازارها را در نقدینگی غرق کنند....این یعنی برای مدتی قیمت های طلا در بازه مبادلاتی فعلی باقی خواهند ماند،مگر اینکه کاتالیزوری جدید وارد بازار شود.


     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی