عصر بازار

مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری ها و دهیاری ها:

تامین اجتماعی ازبه روزرسانی لیست بیمه رانندگان تاکسی سر باز می زند

سازمان پاسخگوی متقاضیان باشد

عصر اعتبار- مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با اشاره به اینکه با به روز رسانی لیست بیمه رانندگان تاکسی می توان افرادی که راننده نیستند را حذف و در همان سقف، رانندگان واقعی را به لیست اضافه کرد، گفت: تامین اجتماعی از به روز رسانی لیست بیمه رانندگان تاکسی سر باز می زند؛ لذا این سازمان باید در مقابل صف رانندگان تاکسی متقاضی بیمه پاسخگو باشد.

تامین اجتماعی ازبه روزرسانی لیست بیمه رانندگان تاکسی سر باز می زند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مرضیه حصاری درباره وضعیت بیمه رانندگان تاکسی و به روز رسانی لیست بیمه این رانندگان توسط سازمان تامین اجتماعی گفت: از سال 1392 اصلاح فهرست بیمه رانندگان تاکسی انجام نشده تا در سقف بیمه شدگان بتوانیم افرادی که راننده نیستند و یا به اشتباه در سال های گذشته بیمه شده اند و همچنان برای آنها بیمه پرداخت می شود، حذف و در همان سقف، رانندگان واقعی را به لیست اضافه کنیم.

    وی افزود: حدود 50 درصد فهرست فعلی بر اساس بررسی انجام شده راننده نیستند و در هیچ یک از پایگاه های اطلاعاتی ما که بر اساس آن سوخت داده می شود، شناسایی نشده اند. از اواخر سال 96 که این موضوع را دنبال کردیم و پس از رفت و برگشت های فراوان در اواخر سال گذشته با رویکرد مثبت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توافق نامه ای حاصل شد و مقرر شد با این رویکرد این مشکل حل و فصل شود.

    وی ادامه داد: امروز حدود 7 ماه از این توافق نامه می گذرد و چند جلسه برگزار شده و دستورالعمل مرتبط با این مهم نوشته شده، اما در آخرین جلسه ای که داشتیم مشخص شد قرار نیست سازمان تامین اجتماعی این کار انجام دهد و همانطور که در 7 ماه گذشته این کار را انجام نداده، نمی خواهد نسبت به انجام آن اقدام کند.

    حصاری تاکید کرد: بارها خواسته ایم این به روز رسانی لیست رانندگان اجرایی شود، ولی متاسفانه به دلایل مختلف کار را انجام نداده اند. بنابراین باتوجه به اینکه از روز نخست به کمک اتحادیه تاکسیرانی، تاکسیرانی تهران و شهردار تهران پیگیر موضوع بودیم باید اعلام کنیم اگر با این رویکرد موضوع ادامه پیدا کند این مهم حاصل نخواهد شد.

    مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در پاسخ به این سوال که مسئولیت تضییع حقوق رانندگان در صف برای بهره مندی از بیمه با کدام نهاد است، گفت: برای ما هم عدم به روز رسانی این لیست توسط سازمان تامین اجتماعی بسیار عجیب است؛ این وظیفه سازمان تامین اجتماعی است که یارانه دولتی برای افرادی لحاظ شود که مستحق واقعی دریافت یارانه است که متاسفانه سال ها این کار انجام نشده و پس از سه سال پیگیری بازهم این کار انجام نشده و در این زمینه سازمان تامین اجتماعی باید پاسخگو باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو