عصر بازار

نوسان بالا قائده حاکم بر بازار طلا است، احتیاط کنید

عصر اعتبار- یک تحلیلگر هشدار داد که نوسانات با حجمی بزرگ باز گشته و در سرمایه گذاران باید در تجارت خود با احتیاط عمل کنند.

نوسان بالا قائده حاکم بر بازار طلا است، احتیاط کنید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از کیتکو نیوز ،با توجه به باقی ماندن تنها چند هفته به انتخابات ریاست جمهوری و متوقف شدن تصویب برنامه محرک اقتصادی دولت ایالات متحده ، پیتر هاگ ، رییس بخش تجارت فلزات گرانبهای کیتکو معتقد است تا پایان سال نوسان بالا قائده حاکم بازارها خواهند بود .

    هاگ گفت: "می دانید ، از منظر کلان ، باید دیدگاهی افزایشی در مورد فلزات  داشته باشید، اما اگر تاجر هستید - از منظر زمان بندی – ممکن است در این بازار کاملا ذوب شوید."... "من قبلتر هشدار می دادم که در مورد تلاش برای تجارت در این بازار با این سطح نوسان باید بسیار احتیاط کنید."

    هوگ گفت هم جمهوری خواهان و هم دموکرات ها درگیر حزبگرایی خواهند بود که این اقتصاد را به سمت پایین سوق خواهد داد ، خصوصاً از آنجایی که گزینه جدید دیوان عالی همکاری های بین دوطرف  را مسموم کرده است ، بنابراین امیدها برای تصویب محرکی دیگر متوقف می شود در حالی که پاندمی همچنان در حال خرد کردن اقتصاد است .

    "دولت نمی تواند حرکت کند ،زیرا دموکرات ها اجازه حرکت را به آنها  نمی دهند. (به نظر من ، دموکرات ها) بیشترین خسارت به وضعیت اقتصادی را قبل از این انتخابات می خواهند تا دست بالاتری در مناظرات داشته باشند. آنها دیگر نمی خواهند مهمات بیشتری به ترامپ بدهند تا انتخاب شود ، بنابراین آنها قصد دارند تصویب بسته محرک را متوقف کنند. "

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی