عصر بازار

آیا دوره ادغام قیمت طلا پایان یافته ؟

عصر اعتبار- به باور تحلیلگران یک موسسه ، مکث در قدرت دلار آمریکا ممکن است نشانه پایان مرحله ادغام طلا باشد.

آیا دوره ادغام قیمت طلا پایان یافته ؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از کیتکونیوز،  استراتژیست های کالایی در "تی دی سکیوریتیز" اعلام کردند: "در حالی که انتخابات ایالات متحده منبع عدم اطمینان است ، بازارهای آینده نگر باید تشخیص دهند که انتظارات تورمی درازمدت در صورت توافق بر سر یک بسته محرک مالی در ایالات متحده احتمالاً افزایش خواهند یافت."


    بازار افزایشی بلند مدت طلا همچنان دست نخورده است و سرمایه بازار همچنان به دنبال مکان امن در برابر نرخ بهره واقعی منفی است.
    "با توجه به اینکه فقط کمی بیش از یک ماه تا  روز انتخابات باقی مانده ، ممکن است عاشقان طلا لازم نباشد برای مشاهده یک معامله مالی به آینده خیلی دور نگاه کنند... با افزایش نرخ مانع (hurdle rate) برای تصفیه های CTA ، خطر انحلال گسترده از طرف ( مبادله گران )پیگیری کنندگان روند ،محدود می شود و ما فکر می کنیم که تعادل ریسک ها یک بار دیگر به سمت بالا حرکت کرده است .


    نرخ مانع یا همان هزینه سرمایه ، حداقل نرخ بازده پروژه یا سرمایه گذاری مورد نیاز مدیر یا سرمایه گذار است. ... نرخ مانع جبران خسارت مناسب برای میزان خطر موجود را توصیف می کند - پروژه های دارای ریسک بیشتر از موانع بالاتری نسبت به پروژه هایی با ریسک کمتر برخوردار هستند. هزینه سرمایه عبارت است از هزینه‌ی به‌دست آوردن آن پول یا هزینه‌ی تأمین منابع مالی برای کسب‌وکارهای و ویا تجارت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی