عصر بازار

با انتشار اطلاعیه در کدال اعلام شد:

شفاف‌سازی تراز عملیاتی شهریور ماه ۹۹ بانک ملت

عصر اعتبار- بانک ملت با انتشار صورت‌های مالی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه سال جاری از مثبت شدن تراز عملیاتی خبر داد.

شفاف‌سازی تراز عملیاتی شهریور ماه ۹۹ بانک ملت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبارم به نقل از ایبِنا، اطلاعات منتشر شده از آخرین شفاف سازی مالی صورت گرفته از سوی بانک ملت در سامانه کدال حاکی از آن است این بانک در شهریور ماه سال جاری تراز مثبت 117 درصد را در صورت های مالی به ثبت رسانده است.

    تسهیلات اعطایی

    بر اساس این شفاف سازی، بانک ملت با سرمایه 20.7 هزار میلیارد تومانی در گزارش فعالیت ششمین ماه دوره مالی منتهی به اسفند 99 اعلام کرده است که 3.3 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی کرده است.

    وضعیت تراز عملیاتی

    جزییات اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال حاکی از آن است : بانک ملت در این مدت 3.3 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و 1.5 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در ششمین ماه سال 99 تراز عملیاتی مثبت 1.7 هزار میلیارد تومانی را ثبت کرده است.

    این گزارش می افزاید : بانک ملت طی 6 ماه سال جاری نیز با کسب 14.8 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی و پرداخت 7.9 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت 6.9 هزار میلیارد تومانی شده است که نسبت به دوره مشابه قبل 26 و 16 درصد افزایش داشته اند.

    گفتنی است : بانک ملت درخصوص اطلاعات دوره یک ماهه منتهی به شهریور توضیح داد: اطلاعات مانده تسهیلات مندرج در جدول قبل از کسر ذخیره مطالبات مشکوک الوصول است.

    آخرین وضعیت صورت های مالی بانک ملت در دوره یک ماهه شهریور ماه 99

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی