عصر بازار

بازدید معاون شعب بانک ملی ایران از شعبه مستقل میرداماد

عصر اعتبار- حسن مونسان معاون شعب بانک ملی ایران و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل از شعبه مستقل میرداماد بازدید و با کارکنان آن دیدار کردند.

بازدید معاون شعب بانک ملی ایران از شعبه مستقل میرداماد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران حسن مونسان در این بازدید ضمن گفت و گو با کارکنان از نزدیک در جریان امور این شعبه قرار گرفته و روند جاری در آن را بررسی کرد.

    وی در جمع مشتریان اعتباری شعبه مستقل میرداماد نیز با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت:با تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران،فضای کسب و کار ناهموار شده است.از این رو بانک ملی ایران همه توان خود را برای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در این شرایط دشوار به کار گرفته است.

    مونسان تاکید کرد:در شرایط فعلی کسب و کار، ضروری است تا روند خدمات دهی به کارآفرینان تسهیل شود و قوانین غیر ضروری و دست و پا گیر در جهت سرعت گرفتن دسترسی تولیدکنندگان به تسهیلات مورد نیاز اصلاح شوند.

    معاون شعب بانک ملی ایران افزود: تولیدکنندگانی که تسهیلات را صرف طرح های توسعه ای،بازسازی بخش های فرسوده واحد تولیدی و طرح های نیمه تمام می کنند، مورد حمایت جدی بانک ملی ایران قرار می گیرند.

    حمید مومنی معاون شعب مستقل نیز در این مراسم گفت: بانک ملی ایران از نظر تجهیز منابع در شرایط استواری قرار دارد و خدمات دهی به تولیدکنندگان از اولویت های این بانک است.

    وی با اشاره به شرایط ناهموار پیش روی بخش تولید گفت:تولیدکنندگان مجبور هستند مواد اولیه و اقلام مورد نیاز خود را به صورت نقدی حتی در برخی موارد به صورت پیش خرید،خریداری نمایند که این موضوع فشار سنگینی را به کارآفرینان وارد کرده است.از این رو بانک ملی ایران آمادگی دارد تا برای عبور از این شرایط دشوار حمایت های لازم را در چارچوب قوانین به عمل آورد.
    در این نشست،مشتریان اعتباری بانک با تشریح وضعیت بخش تولید و مشکلات فرا رو، خواستار حمایت مسئولان بانک برای رفع این مشکلات شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی