عصر بازار

بیت کوین وارد کانال ۱۰هزار دلاری شد

عصر اعتبار- امروز روند افزایش ارزش دلار نیز متوقف شد و بهای جهانی طلا اندکی ریزشی شده است و در عین حال بهای هر اونس طلا هم با چهار صدم درصد کاهش به یک هزار ۸۶۰دلار و ۸۵سنت رسید.

بیت کوین وارد کانال ۱۰هزار دلاری شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، بررسی ها نشان می دهد چند هفته گذشته بهای بیت‌کوین به عنوان محبوب‌ترین ارز دیجیتال رایج در نظام مبادلات دیجیتالی دنیا به سبب افزایش تمایل معامله‌گران به سرمایه گذاری در دارایی‌های امن نظیر طلا، روند نزولی به خود گرفته بود؛ امروز (سه شنبه) ریزش قیمت طلا، بهای این رمز ارز دیجیتال رو به افزایش گذاشت

    بهای بیت کوین در حال حاضر با افزایش یک درصدی  وارد کانال 10 هزار دلاری شده و در سطح 10 هزار و 795 دلار و 57 سنتی ایستاده است.

    به گزارش رویترز،بهای هر اونس طلا امروز به یک هزار 860 دلار و 85 سنت رسید.

    گزارشها گویای آن است که جذابیت بیت کوین که در چند ماه گذشته قله 12 هزار دلاری را فتح کرده بود، از سه هفته گذشته رو به کاهش گذاشت و تا کمتر از 10 هزار دلار نیزریزش کرد.

    کارشناسان معتقدند: این روزها به سبب افزایش شمار قربانیان کرونا، بازارهای مالی در حساس‌ترین وضعیت قرار دارند و نسبت به هر گونه اخبارجدید مربوط به کرونا واکنش نشان می‌دهند.

    وخیم شدن وضعیت اقتصاد جهانی سبب شده تا سرمایه‌گذاران به سبب موج سوم کرونا به سمت بازار طلا حرکت کنند. این مساله سبب بروز فشار مضاعفی به معاملات ارزهای دیجیتال و کاهش بهای آنها به ویژه بیت کوین شده است.

    آمارها نشان می‌دهد، به سبب بی‌ثباتی بازار و اطمینان نداشتن مالی، سرمایه‌گذاران اغلب تمایل دارند بیشتر در بازار طلا و سایر فلزات ارزشمند سرمایه گذاری کنند.

    شیوع بیماری کرونا در روزهای آغازین سال جاری میلادی، رکود جهانی ناشی از این بیماری و تشدیدنگرانی‌ها، بازار فلزات گران‌بها بیش از پیش رونق گرفت و در اوایل سال 2020 شاهد رکود در بازار جهانی فلز زرد بودیم و بهای طلا در سال 2020 با  صعود 20 درصدی روبرو شده است.

    تعداد موارد ابتلا به کرونا در جهان تا لحظه انتشار این خبر به بیش از33 میلیون نفر رسیده و تاکنون حدود یک میلیون نفر جان خود را از دست داده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو