عصر بازار

نبود محرک ها لزوما برای طلا ضرری ندارد

عصر اعتبار- به دنبال مناظره سه شنبه شب بین دونالد ترامپ ، رئیس جمهورفعلی امریکا و جو بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق ، سهام اس ان پی ۵۰۰ افزایش در جلسه چهارشنبه ۱ درصد صعود کرد. اما طلا کمی با فشار فروش مواجه شد و ۰.۳ درصد افت ثبت کرد ، در حالی که نقره نیز کاهش قیمت داشت.

نبود محرک ها لزوما برای طلا ضرری ندارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از کیتکونیوز، ویل رایند ، مدیر عامل شرکت" گرانیت شیر" گفت ، در حالی که این دو کاندیدا در مورد چندین موضوع بحث برانگیز از پاندمی گرفته تا اقتصاد بحث کردند ، یک چیز روشن بود: محرک های بیشتری از هر دو طرف به اقتصاد تزریق خواهد شد.

    رایند گفت: "من فکر می کنم یک چیزی که می توانیم تقریباً در مورد آن اطمینان داشته باشیم این است که برنده بزرگ در مناظره محرک ها بودند."

    رایند افزود که کمبود محرک لزوماً برای طلا مانند بازارهای سهام ضرری ندارد.

    رایند گفت ، سرمایه گذاران سهام معمولاً در پاسخ به این مناظره بی علاقگی نشان دادند.

    "من فکر می کنم این می تواند بی علاقگی باشد ، از نظر بازار واقعا اهمیتی ندارد و نه برای آنها جذاب بود و نه تاثیری منفی داشت. این یک مناظره آشفته و نامرتب بود. شاید تنها چیزی که از آن بیرون آمد تا آنجا که به بازار طلا مربوط می شود ، بهم ریختگی آن از نظر ماهیت مبارزاتی کاندیداها است که شاید به ما نشان دهد که احزاب از نظر دیدگاه در مورد محرک فاصله ای بیش از آنچه تصور می کردیم ، دارند. "

    ریند افزود ، روشهای مختلف برای فعال کردن اقتصاد تأثیرات متفاوتی بر بازارها نیز خواهد داشت.

    "از طرف ترامپ ، اگر شما تهاجمی تر باشید ، به جرات می توانم بگویم ، با [بازگشایی اقتصاد] ، فعالیت اقتصادی بیشتری خواهید دید ، من فکر می کنم که نتیجه این محرک برای طلا می تواند مثبت باشد ،زیرا نوعی تورم در اقتصاد را خواهید داشت و این یک دل مشغولی بزرگ برای سرمایه گذاران است و یکی از دلایلی که مردم در حال حاضر طلا خریداری می کنند ، ".

    وی گفت ، سیاست محدودتر با ادامه قرنطینه ها ممکن است منجر به کاهش تورم شود.

    راین خاطرنشان کرد که بانک مرکزی امریکا، فدرال رزرو ، احتمالاً همچنان سیاستی سازگار خواهد داشت، که برای طلا مثبت خواهد بود...توضیح اینکه فدرال رزرو اعلام کرده که نرخ های بهره برای مدت زمانی طولانی تر در سطوح پایین باقی خواهند ماند و به تورم اجازه می دهد به جبران دورانی که در رقم های پایین بود ، به بالای سطح هد 2 درصدی صعود کند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی