عصر بازار

افتتاح صندوق امانات شعبه فردوسی بانک ملی

عصر اعتبار- صندوق امانات شعبه فردوسی بانک ملی ایران به منظور رفاه حال مشتریان ارجمند افتتاح شد.

افتتاح صندوق امانات شعبه فردوسی بانک ملی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از  روابط عمومی بانک ملی، حسن مونسان معاون شعب بانک در مراسم افتتاح این صندوق که با حضور حمید مومنی رییس اداره امور شعب مستقل برگزار شد، با بیان اینکه افتتاح صندوق های امانات ارزش آفرینی دارایی های بانک است، گفت: تامین امنیت و فراهم کردن آرامش خاطر برای مشتریان در حفظ و نگهداری از وثایق ارزشمند آنها از جمله مزایای صندوق امانات است و این صندوق ها درواقع یک خدمت اجتماعی ارزنده برای مشتریان محسوب می شوند.

    حمید مومنی نیز با بیان اینکه صندوق امانات یک سرویس ویژه و خاص برای مشتریان است، گفت: این صندوق ها همچنین یک سرویس خوب در حوزه بازاریابی شعب هستند و باید حداکثر استفاده از آن ها برای جذب منابع ارزان قیمت و افزایش درآمدهای غیرمشاع صورت گیرد.

    عبداله جلالی رئیس شعبه فردوسی نیز ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این شعبه، افتتاح صندوق امانات را با توجه به موقعیت خاص شعبه فردوسیو نیاز مشتریان ضروری عنوان کرد.
    دسترسی به صندوق های اجاره ای بانک ملی ایران بسیار ساده است و مشتریان می توانند برای اطلاع از دیگر شعب دارای صندوق اجاره ای به قسمت صندوق اجاره ای در بخش خدمات بانکی سایت بانک ملی  مراجعه کنند.

    پورسعید خلیلی