عصر بازار

درک درست شرایط کلان به سرمایه گذاری موثر در سبد دارایی کمک می کند

عصر اعتبار- تقریباً دو سال از زمانیکه دیدگاه ما نسبت به طلا صعودی شده می گذرد ، یعنی جاییکه در حال نزدیک شدن به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ بودیم.

درک درست شرایط کلان به سرمایه گذاری موثر در سبد دارایی کمک می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از کیتکو ،فیلیپ استریبل،تحلیلگر ارشد بازار فلزات با اعلام جمله فوق ادامه دارد : " در آنزمان طلا نزدیک به 1150 دلار در هر اونس بود و تولید ناخالص داخلی امریکا نیز 4.2 درصد بود و این نشان دهنده اوج در چرخه تجارت است.

    من آموخته ام که اگر بتوانید "روند کلان" را درست درک کنید ، می توانید سبدی از دارایی ها را بسازید که می تواند هر طوفانی را تحمل کند. اگرچه بسیاری با  نظرات ما مخالف خواهند بود ، اما مدل های اقتصادی سه ماهه چهارم فعلی ما نشان دهنده 60درصد احتمال ایجاد یک فضای کاهش تورمی است ، در حالی که احتمال رکود تورم نیز 40 درصد است.... به یاد داشته باشید ، ما باید نمونه دارایی های خود در پرتوفی را بر اساس شرایط بازاری که داریم تقسیم بندی کنیم و نه بازاری که می خواهیم  .. نگران نباشید من هنوز به شما نمی گویم که طلا / نقره خود را بفروشید. بنابراین ، می توانید داروی فشار خون را دوباره در کابینت قرار دهید.

    من فکر می کنم می توانیم بر سر این موضوع توافق کنیم که رشد اقتصادی همانطور که اکنون می دانیم مرده است و وجود ندارد. به عنوان مثال ، آلمان در یک مرحله گیجی و سقوط اقتصادی است. بازارهای سهام فرانسه و ایتالیا از سقف های پایین تر شاخص ها خبر می دهند و در حال بازگشت به محدوده اصلاح هستند. من می دانم که کارت برنده ایی که شما می خواهید روی میز قرار دهید ، "دلار" است. بله ، درست است دلار برای هشت هفته متوالی کاهش یافته است ، اما در حال حاضر  و طی سه  از پنج هفته گذشته در حال ثبت کف های قیمتی بالاتر است. این نمودار به من می گوید که بانک فدرال با استفاده از یک یا دو ابزار دیگر که کاربردی نیستند ، نزدیک به فرسوده کردن همه مهمات و ابزار خود است. آنها می توانند سهام را مستقیماً خریداری کنند (شاید از شرکت های فرسوده) ، یا می توانند اجازه دهند که بازده اوراق منفی شود.

    در بالا نمودار قرارداد آتی مداوم طلا طی سال گذشته وجود دارد. بسیاری از شما می پرسید که چرا ما معاملات آتی را به سایر وسایل بررسی تجاری ترجیح می دهیم؟ پاسخ کوتاه این است که معاملات آتی تقریباً 24 ساعته معامله می شود ، انعکاس نزدیکی از قیمت طلای نقدی است ، بهره وری سرمایه را ارائه می دهد ، از نظر مالیاتی مساعدتر است و از نقدینگی و حجم قابل توجه بیشتر نسبت به  ایی تی اف ها برخوردار است.

    روند تکنیکال: در روز جمعه هیچ کس برای داشتن طلا فریاد نمی کشد ، اما همین حالا هم بهتر از نقره خود را نگه داشته است ، بنابراین ما فکر نمی کنیم که شما باید از دست برندگان خود خارج شوید و اقدام به فروش کیند.

    اگر فلز زرد نتواند در مبادلات آتی بالاتر از 1901-1907 بسته شود ( که البته توانست در محدوده این رقن بسته شود)، بازرگانان باید محتاط باشند.

    علاوه بر این ، هدف صعودی کوتاه مدت طلا از دید ما 1933-1937 دلار است و ما فکر می کنیم در کوتاه مدت رسیدن به بالاتر از این ارقام آسان نخواهد بود. این منطقه ای است که با حفظ موقعیت های "اصلی" به دنبال خروج و فروش بخشی از  موار قابل تجارت  خواهیم بود.

    برای روشن کردن موقعیت های "قابل معامله" در مقابل موقعیت گیری های"هسته" اشاره می کنم که، موقعیت گیری "قابل معامله" مایه کیک است ، همان موقعیت اضافی که در ابتدا از آن مطمئن نبودید و با این حال ، همه این موارد تا به حال جواب داده و اکنون شما می توانید آن را بفروشید و آن سود را به دارایی های دیگر منتقل کنید.

    موقعیت های "هسته- Core " اندازه موقعیت فیزیکی شما یا حساب تجاری شما است که با سیاست تخصیص دارایی شما مطابقت دارد ، به عنوان مثال ، اگر من یک مدل تخصیص طلای 12 درصدی داشته باشم که به عنوان "هسته" ذکر شده است. سپس این سهم رشد می کند و 15-20 درصد از نمونه پرتفوی من را تشکیل می شده. من ممکن است آن 3تا 5 درصد اضافی را بفروشم و آن را به کالای دیگری مانند پلاتین ، نقره یا حتی نفت اختصاص دهم.

    اولین محدوده پشتیبانی مهم 1895.5 تا1898 است ... یک حرکت قاطع به زیر و بسته شدن در پایین این منطقه به نمودار روزانه قیمت آسیب می رساند و امکان افت بیشتر را تقویت می کند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو