عصر بازار

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور تشریح کرد؛

جزییات پرداخت وام قرض‌الحسنه ۳۰میلیونی

عصر اعتبار- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: کسانی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که در حال حاضر ساکن روستا باشند.

جزییات پرداخت وام قرض‌الحسنه ۳۰میلیونی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در خصوص جزییات پرداخت وام 30 میلیون تومانی اشتغال روستایی با بیان اینکه پرداخت این وام از هفته آینده آغاز می شود، اظهار داشت: الزام و شرط دریافت وام 30 میلیون تومانی، سکونت در روستاست. یعنی کسانی می توانند از این تسهیلات استفاده کنند که در حال حاضر ساکن روستا باشند و همچنین کسانی که از بیمه خاصی استفاده می کنند، یعنی حقوق بگیر جایی هستند، نمی توانند از این وام 30 میلونی بهره مند شوند.

    وی تاکید کرد: این وام مختص به روستاییان است، توصیه می کنم بهیاران از این فرصت برای دریافت تسهیلات استفاده کنند. امید در ادامه در خصوص جزییات نرخ سود و مدت بازپرداخت وام 30 میلیون تومانی اشتغال روستایی گفت: سود این تسهیلات قرض الحسنه 4 درصد است که حداکثر در 5 سال بازپرداخت می شود. وی همچنین افزود: سهمیه روستاها از طریق استانداری ها به فرمانداری مربوطه اعلام و از هفته آینده پرداخت آن آغاز خواهد شد.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی