عصر بازار

۳ هزار خانواده برای درمان بیماری کرونا از کمیته امداد خدمت گرفتند

عصر اعتبار- مدیر مرکز خدمات مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره خدماتی که این مرکز به نیازمندان ارائه می‌دهد، توضیحاتی داد.

۳ هزار خانواده برای درمان بیماری کرونا از کمیته امداد خدمت گرفتند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم احمدی مهر مدیر مرکز خدمات مددکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: مرکز خدمات مددکاری در مقوله مکاتبات و مراجعان حضوری، درمان و ابن السبیل به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می‌دهد.

    او با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 11 هزار مورد مکاتبه از سوی دفتر ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، بنیاد مستضعفان، وزارت رفاه، قوه قضاییه و سایر سازمان‌ها داشتیم که ما برای حل و رفع مشکلات محرومان آن‌ها را به استان‌های مدنظر ارجاع دادیم، گفت: به یک میلیون و 886 مورد به صورت بلاعوض در این مدت خدمت رسانی شده است.

    او افزود: 3 هزار و 494 نفر در راستای پرداخت وام کارگشایی از کمیته امداد خدمت گرفته‌اند.

    مدیر مرکز خدمات مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 900 نفر به صورت حضوری به دفاتر مددکاری کمیته امداد مراجعه کرده‌اند، گفت: این موارد غالبا برای تأمین هزینه درمان و بیمارستان و تأمین هزینه ودیعه مسکن به ما مراجعه کرده‌اند.

    او ادامه داد: در 6 ماهه نخست امسال 31 درصد به مددجویان کمیته امداد خدمت رسانی انجام شد و همچنین 69 درصد به غیر مددجویان کمک شده است.

    مدیر مرکز خدمات مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه هزار و 689 نفر در راه مانده به ما در 6 ماهه نخست سال جاری معرفی شدند، تصریح کرد: هزینه سفر به استان مربوطه به آن‌ها پرداخت شده است.

    او بیان کرد: بیماران صعب العلاجی که برای درمان به تهران مراجعه می‌کنند را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اسکان می‌دهیم که اداره کل کمیته امداد هر استان مددجوی مورد نظر را برای اسکان به ما معرفی می‌کند.

    احمدی مهر افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری 3 هزار خانوار که برای درمان بیماری کرونا به تهران آمده بودند، از کمیته امداد خدمت دریافت کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی