عصر بازار

یارانه کالایی از چه زمانی برای مردم محاسبه می‌شود؟

عصر اعتبار- نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: پس از تصویب جزئیات طرح تامین کالاهای اساسی مردم در صحن علنی مجلس یارانه کالایی مردم از ۱ مهر محاسبه و به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

یارانه کالایی از چه زمانی برای مردم محاسبه می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، حجت‌الاسلام سید محمد رضا میرتاج الدینی نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره آخرین وضعیت اعطای یارانه کالایی به 60 میلیون ایرانی اظهار داشت: این طرح در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصویب و کلیات آن نیز در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده است اما به دلیل ملاحظات دولت مجددا به کمیسیون برگشت و جزئیات آن از هفته بعد در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

    وی افزود: پس از تصویب جزئیات طرح تامین کالاهای اساسی مردم در صحن علنی مجلس یارانه کالایی مردم از 1 مهر محاسبه خواهد شد و به یارانه کالایی به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

    نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: اعتبار یارانه کالایی به  60 میلیون ایرانی تعلق خواهد گرفت که 20 میلیون نفر 2 برابر و برای 40 میلیون نفر نیز به صورت عادی واریز خواهد شد و با این یارانه غیرنقدی صرفا می‌توان از فروشگاه‌هایی که بعدا اعلام می‌شود خرید‌ها را صورت دهند.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی