عصر بازار

میلیونرها اغلب در زمان سقوط بازارها به وجود می آیند

عصر اعتبار- کیانا دانیال ، بنیانگذار و مدیرعامل اینوست دیوا دات کام، گفت: بازارهای کاهشی ثروت زیادی را از سرمایه گذارانی که سهام خود را هنگام تصحیح بازار به فروش می رسانند ، به سرمایه گذارانی که در این زمان ها خریدار هستند منتقل می کند .

میلیونرها اغلب در زمان سقوط بازارها به وجود می آیند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از کیتکونیوز ،این روند انتقال ثروت تقریباً هر سال یکبار اتفاق می افتد اما در دوره رکود اقتصادی ، آن زمانی است که بیشترین میلیونرها ساخته می شوند. دلیل این امر این است که همه تاجران خرده فروش  که از روند افت وحشت می کنند و فروشنده می شوند ، اساساً همه ثروت را به افرادی منتقل می کنند که آرامش خود را حفظ کرده اند و ثابت قدم بوده اند و در افت های قیمتی خرید کرده اند. "

    سرمایه گذاران باید از خرید سهامی که بیش از حد مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است ، خودداری کنند. ....دانیال گفت: دارایی هایی با ارزش کمتر از حد واقعی، معمولاً دارایی های هستند که فروخته شده است.

    "بسیاری از دارایی ها در حال حاضر در بالاترین سطح تاریخ خود قرار دارند اما این بدان معنا نیست که آنها هنوز ارزشمند هستند زیرا در حال حاضر بیش از حد واقعی ارزش گذاری شده اند. ما باید سرمان را بچرخانیم و به دارایی دیگری نگاه کنیم که کم تر از حد واقعی ارزشگذاری می شوند . این چیزی است که ما همیشه دنبال آن هستیم. بیشتر اوقات ، دارایی های با ارزشگذاری کم تر از حد واقعی آنهایی هستند که سرمایه گذاران و معامله گران تازه کار از آنجاکه نمی دانند در حال انجام چه کاری هستند ، آنها را می فروشند .. "

    یکی از بهترین شاخص های دارایی با ارزشگذاری بیش از حد ، احساسات بازار است.

    وی گفت: "اگر این روند در توییتر ترند شده باشد ، احتمالاً نشانه ایی از رشد بیش از حد است ."

    علاوه بر این ، اگر سهامی در بازار روند صعودی عمده ای را نشان می دهد که معمولاً در روند طولانی مدت آن این روند وجود نداشته ، سرمایه گذاران باید نسبت به خرید بیش از حد آن سهام احتیاط کنند.

    وی گفت: "به عنوان مثال ، تسلا یکی از سهام مورد علاقه من است که نمی توان آن را نگه داشت ، حتی اگر من یک طرفدار بزرگ تسلا باشم." الون ماسک یک استاد راهنمای بازاریابی است. او این همه هیاهو را ایجاد می کند. هر وقت هیاهوی تبلیغاتی این مجموعه بالا می رود ، من می فروشم. "

    دانیال خاطرنشان کرد که از ماه مارس ، زنان بیشتری به طور فعال سرمایه گذاری می کنند و یک جمعیت جدید از سرمایه گذاران ایجاد شده .

    "از ماه مارس ... من می بینم که این مادران زیادی به وب سایت من وارد می شوند و قادام به کسب درآمد و سود می کنند... اکنون 86 درصد دانشجویان من زن هستند. "

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی