عصر بازار

رتبه ویژه بانک مسکن در حوزه «پایداری» خدمات

عصر اعتبار- بانک مسکن به عنوان یکی از سه بانک برتر کشور در حوزه پایداری در سرویس‌دهی خدمات مبتنی بر کارت به مشتریان خود معرفی شد.

رتبه ویژه بانک مسکن در حوزه «پایداری» خدمات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل ازپایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، بر اساس آخرین گزارش رسمی اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بانک مسکن در حالت «صادر کنندگی» طی سه ماهه اول سال جاری با پردازش بیش از 316 میلیون تراکنش مالی موفق، در بین بانک های متوسط و بزرگ، به عنوان یکی از سه بانکی که پایدارترین خدمات را در این بخش ارائه داده‌اند، معرفی شده است.

    اداره کل خدمات نوین بانک مسکن اعلام کرد: بر این اساس در بهار 99 بانک مسکن یکی از سه بانک برتر در حوزه سرویس‌دهی خدمات مبتنی بر کارت به مشتریان خود در زمینه پایداری ارائه این سرویس شناخته شده است.

    بررسی آماری تراکنش‌های انجام شده در بانک مسکن طی سه ماهه نخست امسال نیز نشان می‌دهد، بانک مسکن در حوزه صادرکنندگی در خرداد ماه امسال با وجود رشد 16 درصدی در تعداد تراکنش نسبت به ماه مشابه سال 98، با افزایش کیفیت سرویس دهی به مشتریان، تراکنش‌ها را پشتیبانی کرده و در این ماه پایدارترین بانک در بین بانک‌های پرتراکنش شبکه شتاب بوده است.

    به این ترتیب در ماه سوم فصل بهار بانک مسکن حضوری درخشان در زمینه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در میان سایر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری عضو شبکه شتاب داشته که این امر نتیجه پایش مستمر و انجام اقدامات اصلاحی لازم در سامانه ها توسط همکاران حوزه فناوری اطلاعات بانک میسر شده است.

    به گزارش هیبنا، پایداری بانک‌ها به مفهوم ارائه خدمات 24 ساعته و هفت روز هفته با سرعت، کیفیت و امنیت بالا بوده و بانک مسکن با پشتیبانی مطلوب از تراکنش‌های بانکی توانسته رتبه پایدارترین بانک در حوزه خدمات مبتنی بر کارت را از آن خود کند.

    بر اساس تعاریف بانک مرکزی، هر شبانه‌روز به سه بازه زمانی کم‌باری، میان‌باری و پرباری به لحاظ حجم تراکنش‌های بانکی تقسیم می‌شود و پایداری بانک‌ها بر اساس محاسبه تعداد تراکنش‌های موفق و ناموفق که ثبت می‌شود، محاسبه خواهد شد.

    در واقع ملاک محاسبه پایداری بانک‌ها، تعداد تراکنش‌های ناموفقی است که مشتری در عدم موفقیت آن نقشی نداشته است و خطا ناشی از عملکرد بانک بوده است. با این اوصاف بانک مسکن رتبه پایدارترین بانک را در خرداد سال جاری به دست آورده و در بازه فصلی فروردین تا خرداد نیز یکی از سه بانک برتر در حوزه پایداری خدمات مبتنی بر کارت با پشتیبانی موفق از تراکنش‌های مشتریان شناخته شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو