عصر بازار

بازارها طرفدار پیروزی کدام یک از نامزد های پست ریاست جمهوری هستند؟

عصر اعتبار- چندین خطر اساسی وجود دارد که سرمایه گذاران باید در حال حاضر به آن توجه کنند ، اما یکی از اصلی ترین عدم اطمینان ها هنوز هم نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در امریکا است.

بازارها طرفدار پیروزی کدام یک از نامزد های پست ریاست جمهوری هستند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از کیتکو، ریچارد لاترمن ، مدیر پرتفوی  در" ReSolve Asset Management "  گفت :" فکر می کنم که در حال حاضر ، بازار امریکا آنچه را که مورد علاقه خود است دارد و آن رییس جمهوری فعلی امریکاست ، اما من همچنین فکر می کنم که تصور اینکه پیروزی دموکرات لزوما برای بازارها بد است ، می تواند به طور ناگهانی تغییر کند ، همانطور که در سال 2016 دیدیم ."

    لاترمن گفت ، آنچه انتخابات انجام داده ایجاد محیطی با ریسک است که شکل سرمایه گذاری سرمایه گذاران را در حالت دفاعی قرار می دهد.

    وی گفت: "من فکر می کنم اغلب مردم وقتی به این عدم قطعیت ها و خطراتی مانند انتخابات فکر می کنند ، در واقع بیشتر از اینکه به بیشتر کردن سود ودستاورد فکر کنند ، نگران محافظت از پرتفوی خود هستند."

    با این حال ، یک چیز مسلم است؛ صرف نظر از اینکه کدام حزب پیروز شود ، محرک بیشتری در راه است.

    "به نظر می رسد یکی از معدود توافقات و نقطه مشترک بین هر دو حزب ،در نیاز به هزینه کرد است. من فکر می کنم حزب جمهروی خواه(جی او پی ) دیگر لزوماً تنها طرف مسئول برای هزنه کرد های مالی نیست ، بنابراین به احتمال زیاد ما شاهد  محرک های بیشتر خواهیم بود. "

    لاترمن خاطرنشان کرد: حتی با اینکه به نظر می رسد بازارها طرفدار انتخاب مجدد ترامپ هستند ، اما احساسات سرمایه گذاران ممکن است پس از انتخابات تغییر کند.

    "در سال 2016 ، انتخابات قبلی ، یک نامزد بازار پسند ( کلینتون)وجود داشت و یک کارت و کاندید تهاجمی ( ترامپ) داشت ، و کارت تهاجمی برنده شد ، و سپس بازارها تصحیح مختصری داشتند و ناگهان داستان تغییر کرد  آنها در روند افزایش به بالاترین سطوح تاریخی خود قرار گرفتند .... بنابراین ، حتی اگر شما درست پیش بینی کنید و روی کاندیدای  پیروز شرط ببندید ، نمی توان مطمعن بود که چشم انداز سرمایه گذاران در مورد ریسک های موجود مانند انتخابات قبلی ادامه خواهد داشت . "

    اگر جو بایدن به چند دلیل برنده شود ، بازارها در بازده کمتر قیمت گذاری می شوند."من فکر می کنم میزان زیادی از این به ایده سودآوری در بخش فن آوری بستگی دارد ... بنابراین فکر می کنم این یک طرف معادله است. تصور بازار اندکی نیز به این ایده بستگی دارد که اگرچه این یک توافق دو جانبه در هر دو خزب است ، اما آنها درک می کنند که دموکرات ها اشتهای بیشتری برای هزینه کرد دارند..... "وی افزود ، محرک های پولی بیشتر ممکن است تورم زا باشد.".( به طور کل تورم عاملی حمایتی برای برخی از دارایی  محافظتی از جمله طلا است چراکه در روند تورمی ارزش پول های فیات از بین می رود و صاحب پول باید برای حفظ ارزش ثروت خود به سمت بازارهایی با توان خفظ قدرت خرید برود )

    در مورد سرمایه گذاری طولانی مدت ، لاترمن گفت که محیط یک دهه آینده خیلی مناسب تر از یک دهه گذشته نیست ، جایی که بازارهای سهام قبل از اصلاح شاخص های امسال طولانی ترین بازار افزایشی در طول تاریخ را تجربه می کردند.

    "ما ارزشگذاری هایی در سطح بسیار بسیار بالاتر مشاهده کرده ایم ... و بازده اوراق قرضه نیز هم که بازدهی بسیار کم ارائه می کنند. فکر می کنم به راحتی می توان گفت آنچه در دهه گذشته دیده ایم احتمالاً دیگر تکرار نخواهد شد. بسیار بعید است دهه آینده مشابه آنچه ما اخیراً تجربه کرده ایم باشد. "

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی