عصر بازار

رئیس اتحادیه طلای تهران:

ریزش ۶۳۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز

عصر اعتبار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: قیمت سکه نسبت به دیروز ۶۳۵ هزار تومان ارزان شد. چنانچه قیمت دلار با همین روند کاهش یابد انتظار می‌رود که قیمت طلا و سکه فردا هم ارزان‌تر شود.

ریزش ۶۳۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تجارت‌نیوز، با کاهش قیمت دلارو رسیدن آن به کانال 30 هزار تومان، قیمت سکه و طلا ارزان شد. طبق آخرین گزارش‌ها، قیمت دلار فردایی به 30 هزار و 900 تومان رسیده است. قیمت طلا هم تحت تاثیر کاهش قیمت دلار، کاهش قیمت انس جهانی و میزان تقاضا افت کرد است. با این وضعیت آیا می‌توان به روند کاهشی قیمت طلا دل امیدوار بود؟

    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: چنانچه قیمت دلار با همین روند کاهش یابد انتظار می‌رود قیمت طلا و سکه فردا هم ارزان شود. امیدواریم با کاهش ادامه‌دار قیمت طلا آرامش به بازار برگردد و مردم بتوانند مانند سال‌های گذشته به راحتی مصنوعات طلا بخرند.

    ابراهیم محمدولی افزود: امروز قیمت طلای 18 عیار نیز با افت 54 هزار تومانی به قیمت یک میلیون و 387 هزار تومان رسید. قیمت سکه هم امروز دوباره با کاهش 635 هزار تومانی با قیمت 15 میلیون و 360 هزار تومان معامله شد.

    او با اشاره به قیمت انواع طلا اظهار کرد: نیم سکه با قیمت هشت میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش شد. ربع سکه با قیمت پنج میلیون و 700 هزار تومان معامله شده است. سکه گرمی هم امروز با قیمت دو میلیون و 950 هزار تومان فروخته شده است.

    محمدولی درباره وضعیت خرید و فروش طلا گفت: فعلا در بخش مصنوعات طلا خرید و فروشی وجود ندارد. اکثر خریداران یا طلای آب شده یا سکه می‌خرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی