عصر بازار

بانک کارآفرین از بسته اعتباری ویژه زنجیره تولید طیور رونمایی کرد

عصر اعتبار- پیرو عقد تفاهمنامه با انجمن خوراک دام، طیور و آبزیان، بانک کارآفرین به منظور ارزش‌آفرینی برای گروه هدف این تفاهمنامه و توسعه و گسترش سطح همکاری‌ها، از بسته اعتباری ویژه زنجیره تولید طیور رونمایی کرد.

بانک کارآفرین از بسته اعتباری ویژه زنجیره تولید طیور رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»، تمامی شرکت‌ها و واحدهای مجاز تولیدکننده در زنجیره تولید طیور، شامل تولیدکنندگان خوراک دام، طیور و آبزیان، تولیدکنندگان مرغ مادر، واحدهای جوجه‌کشی و تولیدکنندگان مرغ گوشی و تخم‌گذار، در صورت داشتن اهلیت اعتباری می‌توانند از مزایای این بسته اعتباری بهره‌مند شوند.

    بر اساس این گزارش علیرضا صادقی معاون امور بانکی، در مراسم رونمایی از این محصول گفت: با هدف تامین نیازهای ضروری اعضای انجمن خوراک دام، طیور و آبزیان، پیرو جلسات متعدد و پس از شناسایی نیازهای اعضاء، تفاهمنامه همکاری با انجمن منعقد گردید. شعبه ستارخان به عنوان شعبه عامل این تفاهمنامه در نظر گرفته شد، اما به دلیل حجم تقاضا و استقبال شرکت‌ها، تمام شعب بانک در سراسر کشور نیز برای خدمات رسانی در این خصوص تجهیز و آماده شدند.

    صادقی همچنین افزود: در ادامه همکاری با شرکت‌های عضو انجمن خوراک دام، طیور و آبزیان، بسته اعتباری ویژه زنجیره تولید طیور با هدف افزایش مصارف بانک در حوزه‌های ارزش‌آفرین بخش تولید و همچنین جذب شرکت‌های فعال در زنجیره تولید طیور طراحی و عملیاتی شده است.

    وی در ادامه مزایای بسته اعتباری زنجیره تولید را برشمرد و افزود: در فاز اول، بررسی درخواست شرکت‌ها برای حداقل سرمایه در گردش معادل 100 میلیارد ریال و نیز اعطای تسهیلات سرمایه ثابت تا سقف 200 میلیارد ریال تعریف شده است. در آینده نزدیک و با توسعه زیرساخت‌ها، امکان همکاری با شرکت‌های بیشتری را فراهم خواهیم کرد.

    بر اساس این گزارش، تسهیلات زنجیره تولید طیور در قالب عقد مرابحه اعطا می‌شود و حداقل سرمایه در گردش قابل ارائه در قالب این بسته تسهیلاتی معادل 100 میلیارد ریال با بازپرداخت اقساطی و یا ماهانه است. همچنین در این بسته، تسهیلات تامین سرمایه ثابت برای شرکت‌ها تا سقف 200 میلیارد ریال با شرایط بازپرداخت اقساطی تا 3 سال فراهم شده است. تخفیف ویژه در صدور ضمانتنامه و نیز ارائه تسهیلات خرید دین با شرایط خاص، از مزایای دیگر این طرح است.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته اعتباری ویژه زنجیره تولید طیور اینجا کلیک کنید. همچنین مرکز ارتباط کارآفرین با شماره 23350 آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو