عصر بازار

پذیرش بیمه‌شدگان بیمه سلامت در بیمارستان‌های غیردانشگاهی با تعرفه دولتی

عصر اعتبار- مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر از هماهنگی جهت پذیرش بیمه شدگان این سازمان در بیمارستان های غیر دانشگاهی با تعرفه دولتی انجام شده است.

پذیرش بیمه‌شدگان بیمه سلامت در بیمارستان‌های غیردانشگاهی با تعرفه دولتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، پرویز رمضانی در نشست با خبرنگاران با اشاره به تمدید اعتبار سیستمی دفترچه های بیمه سلامت اظهار کرد: با توجه به ابلاغ از سوی سازمان بیمه سلامت اعتبار تمام دفترچه های بیمه تا اردیبهشت 1400 به صورت سیستمی و بدون نیاز به حضور بیمه شدگان تمدید شده است.

    وی افزود: اعتبارسنجی دفترچه ها در تمام مراکز تشخیصی درمانی به شکل الکترونیک انجام می‌شود، و هماهنگی جهت پذیرش بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در بیمارستان های غیر دانشگاهی با تعرفه دولتی انجام شده است از جمله بیمارستان های تامین اجتماعی شهرک نفت بیمارستان های نظامی انجام شده است.

    این مسئول اضافه کرد: در طرح نسخه نویسی الکترونیک، استان بوشهر با 57 درصد ویزیت پزشکان بالاترین میزان مشارکت را داشته؛ با توجه به اینکه این خدمت در حال حاضر تنها در مطب‌های خصوصی و مراکز دانشگاهی راه اندازی شده است.

    مدیرکل بیمه سلامت بوشهر با اشاره به تبادل الکترونیک اسناد بستری گفت: علاوه بر رسیدگی به روز پرونده ها، تمدید اعتبار پرونده های الکترونیک، دریافت دارو و خدمات، افزایش سقف مبلغ تعیین مصرف دارویی از 6 میلیون تومان به 8 میلیون تومان از جمله اقدامات بیمه سلامت بوده است.

    رمضانی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش مراجعات رسیدگی الکترونیک و اسناد بیمارستانی بدون نیاز به پرونده فیزیکی، گسترش فضای میز خدمت و ارائه خدمات صرفاً در محل میز خدمت بوده است.

    وی با اشاره به اهمیت دورکاری کارمندان برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: تمهیدات جلوگیری از مراجعات و ترددها در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و پشتیبانی از ارائه خدمات سلامت به مردم تا حد زیادی انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی