عصر بازار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور:

عواید پروژه آزادراه شرق اصفهان به جیب بازنشستگان می‌رود

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به اجرای طرح همسازی حقوق بازنشستگان، گفت: آزادراه شرق اصفهان می تواند نقش مهمی در توسعه کشور داشته باشد، در حوزه معنوی موجب کمک به بازنشستگان می شود.

عواید پروژه آزادراه شرق اصفهان به جیب بازنشستگان می‌رود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، اکبر افتخاری امروز (پنجشنبه-29 آبان ماه) در آیین افتتاح پروژه آزادراه شرق اصفهان، با بیان اینکه یکی از وظایف صندوق های بازنشستگی کشور سرمایه گذاری در طرح های سرمایه گذاری و عمرانی است، گفت: از طریق منافع این طرح ها خدمات برای بازنشستگان ایجاد می کنیم.

    وی با بیان اینکه در ایران صندوق های بازنشستگی توسعه این دسته از فعالیت ها را در برنامه دارند تا از بازدهی آنها بهره ببرد، گفت: دسته متفاوتی از خدمات همچون دستمزد، بیمه خدمات تکمیلی، بیمه خدمات رفاهی در این صندوق وجود دارد و به دنبال توسعه آنها هستیم، بنابراین یکی از کارهایی که در مباحث سرمایه گذاری، منافع آن به صورت مستقیم به جیب افراد و یا همان بازنشستگان که ذینفعان هستند، می رود و به بهبود زندگی آنها کمک می کند.

    به گزارش ایسنا، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در خصوص افتتاح پروژه آزادراه شرق اصفهان، تاکید کرد: این طرح می تواند نقش مهمی در توسعه کشور داشته باشد، در حوزه معنوی موجب کمک به بازنشستگان می شود.

    وی تاکید کرد: این پروژه موجب اتصال کریدور شمال به جنوب کشور می شود و اجر معنوی و اقتصادی آن برای خدمت به بازنشستگان خواهد بود.

    افتخاری با اشاره به اینکه طرح های دیگری نیز در این صندوق داریم، گفت: خوشبختانه با اجرای طرح همسان سازی حقوق طی دو مرتبه در شرایط فعلی اقتصادی کشور توانسته ایم آرزوی 15 ساله بازنشستگان را رقم بزنیم و امسال بالغ بر 80 درصد حقوق بازنشستگان افزایش یافت.

    وی توضیح داد: از مهر ماه این طرح به صورت کامل اجرا شد و نزدیک 43 درصد در مهر ماه افزایش حقوق داشتیم که این بار مالی زیادی را به صندوق تحمیل کرده است.

    آزادراه شرق اصفهان یکی از پیشرفته‌ترین پروژه‌های آزادراهی کشور است

    مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا نیز در این مراسم گفت: شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا از سال 85 بر اساس مصوبه هیئت دولت در قالب قراردادهای BOT مامور به سرمایه گذاری با مشارکت 70 درصدی شد.

    سیدعلیرضا عظیمی‌پور با بیان اینکه زمستان سال گذشته پیشرفت فیزیکی پروژه 58.5 درصد بود، گفت: متاسفانه پروژه‌ای که قرار بود در مدت 2 سال به بهره برداری برسد با تاخیر زمانی مواجه شد، اما با مساعدت شرکت توسعه و ساخت آزادراه‌های کشور و دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور بر تسریع در اجرای این پروژه تاکید شد.

    وی ابراز خوشحالی کرد که در سال جهش تولید توانسته ایم در مدت زمانی بالغ بر هشت ماه 42 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه داشته باشیم و امروز شاهد بهره‌برداری طرح برای مسافران و مردم منطقه هستیم.

    مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا تصریح کرد: این پروژه از نظر زیست محیطی و اقتصادی می‌تواند فرآیند توزیع کالا و حمل و نقل را تسریع کند و سعی شده تا بهترین امکانات فنی استفاده شود و با توجه به زیرساخت‌هایی که فراهم شده از پیشرفته‌ترین پروژه‌های آزادراهی کشور است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی