عصر بازار

بیت کوین در اوج

عصر اعتبار- بیت کوین پس از پشت سر گذاشتن ۱۹۰۰۰ دلار، به بالاترین حد خود رسیده است.

بیت کوین در اوج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، در روز سه شنبه، بیت کوین پس از گذر از 19000 دلار برای اولین بار در حدود سه سال گذشته، در بالاترین سطح خود قرار گرفت.

    محبوب ترین ارز رمزنگاری شده جهان در 18918 دلار با 3 درصد افزایش نزدیک به رکورد 19666 دلار قرار گرفت. بیت کوین فقط در ماه نوامبر تقریبا 40 درصد رشد کرده و امسال حدود 160 درصد رشد داشته است.

    تاریخ 12 ساله بیت کوین با سودهای بی نظیر و افت های یکسان مواجه شده است. بازارهای آن در مقایسه با دارایی های سنتی مانند سهام یا اوراق قرضه بسیار مبهم باقی مانده است.

    افزایش سال جاری این ارز دیجیتال برخی از سرمایه گذاران را بر آن داشته تا ادعا کنند که قیمت ارز رمزنگاری شده می تواند بیش از 5 برابر شود و به 100000 دلار در سال برسد.

    بازارهای ارزهای رمزنگاری شده از زمان رقابت بیت کوین در سال 2017 رشد کرده و سرمایه گذاران بزرگتری را به خود جلب کرده است.

    فعالیت رو به رشد در بازارهای مشتقات بیت کوین به این معنی است که سرمایه گذاران اکنون در حال خرید بیت کوین هستند.

    ارزهای دیجیتال کوچک تر که اغلب همزمان با بیت کوین حرکت می کنند، پس از افزایش شدید در روزهای اخیر، نفسی کشیدند.

    اتریوم، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ، پس از دستیابی به بالاترین حد خود از ژوئن 2018 در روز دوشنبه، پیش از بروزرسانی در شبکه بلاک چین که انتظار می رفت با سرعت بیشتر کاربران بیشتری را به خود جلب کند، اندکی افت کرد.

    سومین بزرگترین، ریپل، 2 درصد افزایش یافت و پس از تقریباً 40 درصد افزایش در دوشنبه به بالاترین سطح در 5 سال تبدیل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی