عصر بازار

اصلاح قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اصلاح قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان شاغل در مشاغل سخت با موافقت هیات امنا طی چند روز آینده اجرایی و حقوق آنها براساس اصلاحیه جدید اعمال می شود.

اصلاح قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مصطفی سالاری در نشست امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال مهر در خصوص اصلاح قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان در مشاغل سخت گفت: پیشنهادی را برای اصلاح این قانون برای بازنشستگانی که در مشاغل سخت و زیان آور مشغول به کار بودند با نظر کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور تنظیم کردیم که مورد موافقت هیأت مدیره قرار گرفت و پس از آن به هیأت امنا ارسال شد.
    وی گفت: با موافقت هیأت امنای تأمین اجتماعی طی چند روز آینده مصوبه به دست ما می‌رسد و آن را برای بازنشستگان اجرایی خواهیم کرد به طوری که حقوق این افراد از این پس بر اساس این اصلاحیه پرداخت می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر درباره کاهش مراجعات با اجرای طرح 3070 گفت: از خرداد ماه که بخش قابل تو جهی از خدمات تأمین اجتماعی مانند تمدید دفترچه بیمه به صورت غیرحضوری شد تا امروز 50 میلیون بار مراجعه به شعب و کارگزاری‌ها کاهش پیدا کرده است.

    وی افزود: همچنین با اجرایی شدن هفت طرح 3070 که از چند هفته گذشته اجرایی شد نزدیک به 10 میلیون مراجعه به شعب کاهش پیدا کرد و با اجرای طرح امروز تعداد مراجعین 12 میلیون کاهش پیدا خواهد کرد.
    سالاری گفت: سالانه برای دریافت هدیه ازدواج 120 هزار مراجعه انجام می‌شد و همچنین بیش از 4 میلیون بار مراجعه برای دختران بالای 18 سال صورت می‌گرفت که تمامی این مراجعات با غیر حضوری شدن این طرح‌ها کاهش پیدا کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی