عصر بازار

سهام عدالت چند؟

عصر اعتبار- ارزش واقعی سهام عدالت تحت تاثیر نوسانات بازار سرمایه افزایشی یا کاهشی می شود و با اینکه طی هفته های گذشته به دلیل صعود بازار، افزایش یافته بود اما روز چهارشنبه نسبت به سایر روزهای هفته کمی کاهش یافت.

سهام عدالت چند؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند. 

    طی این مدت ارزش واقعی سهام عدالت با توجه به وضعیت شاخص بورس افزایش یا کاهش داشته است که البته طی دو هفته اخیر برخلاف ماه های گذشته، عمدتا افزایشی بوده است.

    بر این اساس ارزش واقعی سهام عدالت به ارزش اولیه یک میلیون تومانی در روز سه شنبه هفته جاری 24 میلیون و 160 هزار تومان بوده که در روز چهارشنبه به 23 میلیون و 970 هزار تومان کاهش یافته است. همچنین ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه 532 هزار تومانی در روز سه شنبه 12 میلیون و 820 هزار تومان و در روز چهارشنبه 12 میلیون و 720 هزار تومان بوده است.

    ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه 492 هزار تومان نیز در روز سه شنبه 11 میلیون و 860 و در روز چهارشنبه 11 میلیون و 760 هزار تومان قیمت داشته است.

    البته این مباحث درحالی مطرح می شود که تا اطلاع ثانوی فروش سهام عدالت متوقف شده و سهام داران اجازه فروش سهام خود را ندارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی